• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Niet helemaal hoe eerste kerstdag gepland was… we zouden eigenlijk naar de schoonfamilie gaan, maar dat gaat niet door omdat vriendlief naar het ziekenhuis is meegenomen met neurologische problemen 🥺

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Niet helemaal hoe eerste kerstdag gepland was… we zouden eigenlijk naar de schoonfamilie gaan, maar dat gaat niet door omdat vriendlief naar het ziekenhuis is meegenomen met neurologische problemen 🥺

Wat ontzettend naar. Heel veel beterschap voor hem en sterkte voor jou.

Omnia mutantur, nihil interit

nostalgie schreef:
    (...)

Wat ontzettend naar. Heel veel beterschap voor hem en sterkte voor jou.

Dank je. Tot nu toe nog niets gehoord dus vermoed dat hij nog in onderzoeken zit 😅
    Zenuwslopend dit.

Ich liebe dich 27.12.23

Hij schijnt een akute zware ontsteking in zijn evenwichtsorgaan te hebben en moet een paar dagen blijven 🥺

[ bericht aangepast op 25 dec 2024 - 17:00 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ik ben echt niet gemaakt voor schoonfamiliediner die duurt van de koffie om 4 tot na de koffie rond 8/9 ergens...

Do it scared, but do it anyway.

Alsof ik gewoon niet gelukkig mag zijn...
    Ik wil niet zeuren en verdrietig zijn met Kerst/de Top2000 week, maar juist daarom doet het me ook zo veel. Het doet me oprecht pijn. Ik wil er gewoon volop van genieten, maar dat wordt me zo echt heel moeilijk gemaakt.

I've looked worse, believe me.

SweetTooth schreef:
    Hij schijnt een akute zware ontsteking in zijn evenwichtsorgaan te hebben en moet een paar dagen blijven 🥺
    Degene bij wie wij morgen kerst zouden vieren heeft dit ook ineens ):

Protect the people.

Lupinus schreef:
    Alsof ik gewoon niet gelukkig mag zijn...
    Ik wil niet zeuren en verdrietig zijn met Kerst/de Top2000 week, maar juist daarom doet het me ook zo veel. Het doet me oprecht pijn. Ik wil er gewoon volop van genieten, maar dat wordt me zo echt heel moeilijk gemaakt.

Je mag gelukkig zijn. ♡

[ I will always love you ]

Wanneer je een oude video van je vader en jou terugkijkt en je realiseert dat zijn manier van plagen wel heel erg lijkt op die van je vrie-oooooohhh shit... daddy issues (cat)

[ bericht aangepast op 25 dec 2024 - 19:47 ]

Mando -> Zoya

Whittaker schreef:
    Wanneer je een oude video van je vader en jou terugkijkt en je realiseert dat zijn manier van plagen wel heel erg lijkt op die van je vrie-oooooohhh shit... daddy issues (cat)

I don't think it's necessarily that. Volgens de wetenschap voelen we ons aangetrokken tot partners die ons op bepaalde manieren aan onze ouders doen denken (mind you, als je een góéde band met je vader en/of moeder hebt). Dus dit is eigenlijk alleen maar een compliment! ♡

ThestraI schreef:
    (...)
    I don't think it's necessarily that. Volgens de wetenschap voelen we ons aangetrokken tot partners die ons op bepaalde manieren aan onze ouders doen denken (mind you, als je een góéde band met je vader en/of moeder hebt). Dus dit is eigenlijk alleen maar een compliment! ♡

Dat ben ik met je eens! Maar ik heb het idee dat dit soort dingen wel een andere lading krijgen als die ouder overleden is. Dan kan het ook een stukje veiligheid en herkenbaarheid zijn, maar het is ook snel iets zoeken wat je niet meer hebt.

[ bericht aangepast op 25 dec 2024 - 20:14 ]

Mando -> Zoya

Whittaker schreef:
    (...)
    Dat ben ik met je eens! Maar ik heb het idee dat dit soort dingen wel een andere lading krijgen als die ouder overleden is. Dan kan het ook een stukje veiligheid en herkenbaarheid zijn, maar het is ook snel iets zoeken wat je niet meer hebt.

Dat. . . ben ik dan met jou eens. Herkenbaar tbh. En eigenlijk vind ik het juist wel mooi als dat (bewust of onbewust) is.

LordJohn schreef:
    (...)Degene bij wie wij morgen kerst zouden vieren heeft dit ook ineens ):

Gezellig 🥺
    Ook voor die persoon beterschap!

Ich liebe dich 27.12.23

Was fijn mijn vriend toch nog even te zien. Hij moest huilen en dat doet hij nooit. Daar merk je dan toch wel hoe klote hij zich dan voelt. Ook omdat hij denkt dat kerst nu verpest is. Maar hij kan er niets aan doen en dat blijf ik dan ook herhalen… meh 😣

Ich liebe dich 27.12.23

het is zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo donker in mijn hoofd.

en ik voel alleen maar een hoop opluchting als ik denk aan datgene waar ik van niemand aan mag denken.

laat mij toch gewoon gaan, dan hoef ik mezelf niet meer elke dag met alle tegenzin naar de verplichtingen heen te slepen.
    niet iedereen is voor deze wereld gemaakt.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly