• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

It's tiiiiiime

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

SPECS schreef:
    (...)

Ik raad je aan om een werkcentrum in jouw omgeving te zoeken, deze zijn van UWV en daar kun je advies vragen over o.a. dit soort dingen! Zelf heb ik People and business management gestudeerd met een HR afstudeer profiel. Uiteindelijk ben ik de finance als KYC analist begonnen via een uitzendbureau op een plek waar ze mensen het vak leren, sinds het niet echt iets is wat je op school leert in een studie. Dat was het uiteindelijk ook niet en toen ben ik zelf bij het UWV terecht gekomen waar ik als junior Adviseur werk een tijdje heb gewerkt in combinatie met een opleidingstraject. Er zijn ontzettend veel opties voor opleidingstrajecten/junior functies. Afhankelijk van de sector moet je alleen wel bereid zijn om in het begin financieel in te leveren.

Dat inleveren vind ik beetje eng, gezien ik gewoon hypotheek enz. betaal, maar ik ga het zeker even uitzoeken. Heb bij de gemeente ook al een jobcoach vraag neergelegd, omdat m'n psycholoog zei dat ik daar recht op zou hebben vanwege autisme.
    Hoop dat het iets oplevert, want ik heb gewoon 0 motivatie en zin om naar m'n werk te gaan nog. En het antwoord dat je krijgt omdat je strugglet en het haat dat ze je leuke functie hebben verwijderd uit het organogram en jij in een andere functie geforceerd wordt die dus niet goed gaat is 'Ja je moet het niet zien alsof iets je is aangedaan, dat je slachtoffer bent, want dat werkt averechts'. Dat had ik zelf ook al door, maar neemt niet weg dat er zonder pardon een beslissing is gemaakt over hetgene waar ik op gesolliciteerd had en nu iets moet doen waar ik niet op gesolliciteerd heb. En laten we dan maar even vergeten dat er nu een assistent shiftleader een nieuwe functie in dagdienst krijgt wat basically mijn oude functie is. It's a mess en ik blijf er constant over zeiken en klagen..

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik kom dus iedere dag een uurtje of twee langs om aandacht te geven aan de kat van vrienden die op vakantie zijn, en hoewel ik snap dat ze overal camera's hebben voor als ik er niet ben word ik er zó oncomfortabel van. Ik zie dan helemaal voor mij dat ze de camerabeelden bekijken met de gezamelijke vriendengroep waarmee ze op vakantie zijn. Hoewel ik weet dat ze dat waarschijnlijk niet doen ga ik hier heeeel slecht op (cat)

[ bericht aangepast op 30 dec 2024 - 17:05 ]

Mando -> Zoya

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Whittaker schreef:
    Ik kom dus iedere dag een uurtje of twee langs om aandacht te geven aan de kat van vrienden die op vakantie zijn, en hoewel ik snap dat ze overal camera's hebben voor als ik er niet ben word ik er zó oncomfortabel van. Ik zie dan helemaal voor mij dat ze de camerabeelden bekijken met de gezamelijke vriendengroep waarmee ze op vakantie zijn. Hoewel ik weet dat ze dat waarschijnlijk niet doen ga ik hier heeeel slecht op (cat)

Ach ik snap je helemaal maar zij hebben echt wel wat beters te doen op hun vakantie dan jou observeren 😘

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Is er iemand die een zombie apocalypse RPG wilt starten? Dan schrijf ik me in. Alstublieft dankuwel. 🤓

[ I will always love you ]

ThestraI schreef:
    Is er iemand die een zombie apocalypse RPG wilt starten? Dan schrijf ik me in. Alstublieft dankuwel. 🤓

Graag gedaan. 🤓

Don't walk. Run, you sheep, run.

Viperian schreef:
    (...)
    Graag gedaan. 🤓

Ga jij het doen dan?

ThestraI schreef:

Omg count me innn :Y)

Mando -> Zoya

ThestraI schreef:
    (...)
    Ga jij het doen dan?

🤓

Don't walk. Run, you sheep, run.

Whittaker schreef:
    (...)
    Omg count me innn :Y)

😍🤩 Yayyy, meissie!!! Nu nog iemand die het topic start.

[ bericht aangepast op 30 dec 2024 - 21:31 ]

ThestraI schreef:
    (...)
    😍🤩 Yayyy, meissie!!! Nu nog iemand die het topic start.

Ik wil met liefde de RPG starten maar ik ben wel benieuwt naar jullie gedachten over de richting van het verhaal ^^ Creëren we een OS of starten we in een bestaande wereld zoals TWD?

Mando -> Zoya

This guy... (yes, still him) Oké, ik ben ook wel wat chaotisch met dat ik de laatste tijd soms ook onverwachts dingen thuis moet doen. Maar het onderstaande is enkel het meeste van afgelopen week.
    1. Dat hij beneden op zijn DS speelt met zijn ouders is oké (obviously), maar niet dat ik wellicht vandaag 2 uur iets anders zou gamen.
    2. Als ik voor een x wat later dan origineel gezegd online bent, vraagt hij niet waar ik ben, maar is hij wel passief agressief als ik wat later antwoord. En is hij de rest van de dag afk of dan hoeft het gamen niet meer.
    3. Hij wordt upset als ik bij een spel wat verkeerd doe, en vraagt zich dan af waarom ik geen initiatief toon in het spel..
    4. Hij zei bij onze vorige meet-up, die grotendeels wel fun was: 'ja, als jij niet vraagt om te meeten, dan hoeft het voor mij niet, maar we hadden gisteren al kunnen meeten.' Dus ik mag geen slechte dagen hebben voor berichtjes versturen? En net stuurt hij voor morgen of ik online hangen bedoel, maar hij antwoord er niet op als ik vraag waar hij aan dacht. Ik kan hier niets mee, en om eerlijk te zijn. Als morgen met de wind een beetje lukt, ben ik liever gewoon thuis morgen. Sad realisation..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Whittaker schreef:
    (...)
    Ik wil met liefde de RPG starten maar ik ben wel benieuwt naar jullie gedachten over de richting van het verhaal ^^ Creëren we een OS of starten we in een bestaande wereld zoals TWD?

Wat is OS? Original Story? Persoonlijk, als er voor TWD gekozen wordt, zou ik liever niet met bestaande personages willen (en anders een goede balans ertussen, zo lang ik mijn bedachte rol kan implementeren). Ben te enthousiast over het idee zelf om het dan af te slaan uiteindelijk. Wat zou jij leuk vinden? Zal ik anders toch een ideeëntopic aanmaken voor dit? 🙈

Phlegethon schreef:
    (. . .)

Blijf thuis. Oprecht, het leven is te kort hiervoor. Kies voor jezelf, want je zegt het al: je blijft liever gewoon thuis.

[ bericht aangepast op 30 dec 2024 - 23:01 ]