This guy... (yes, still him) Oké, ik ben ook wel wat chaotisch met dat ik de laatste tijd soms ook onverwachts dingen thuis moet doen. Maar het onderstaande is enkel het meeste van afgelopen week.
1. Dat hij beneden op zijn DS speelt met zijn ouders is oké (obviously), maar niet dat ik wellicht vandaag 2 uur iets anders zou gamen.
2. Als ik voor een x wat later dan origineel gezegd online bent, vraagt hij niet waar ik ben, maar is hij wel passief agressief als ik wat later antwoord. En is hij de rest van de dag afk of dan hoeft het gamen niet meer.
3. Hij wordt upset als ik bij een spel wat verkeerd doe, en vraagt zich dan af waarom ik geen initiatief toon in het spel..
4. Hij zei bij onze vorige meet-up, die grotendeels wel fun was: 'ja, als jij niet vraagt om te meeten, dan hoeft het voor mij niet, maar we hadden gisteren al kunnen meeten.' Dus ik mag geen slechte dagen hebben voor berichtjes versturen? En net stuurt hij voor morgen of ik online hangen bedoel, maar hij antwoord er niet op als ik vraag waar hij aan dacht. Ik kan hier niets mee, en om eerlijk te zijn. Als morgen met de wind een beetje lukt, ben ik liever gewoon thuis morgen. Sad realisation..
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire