• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Misschien is dit nu wel gewoon het hoogst haalbare?

Omnia mutantur, nihil interit

Een heel jaar gaat het goed, en net nu voor de kerst moet ik verkouden worden??????? What the hell, whyyyyy

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik ben serieus confused door de hoeveelheid licht en blauwe lucht buiten. Voor m'n gevoel hoort het donker en grijs te zijn...

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    Ik ben serieus confused door de hoeveelheid licht en blauwe lucht buiten. Voor m'n gevoel hoort het donker en grijs te zijn...

Koesteren 😍

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    Een heel jaar gaat het goed, en net nu voor de kerst moet ik verkouden worden??????? What the hell, whyyyyy

Diiiiiiiiiit

Tijd voor koffie.

Caverna schreef:
    (...)

Koesteren 😍

Absoluut wat ik ervan gezien heb, om samen te kunnen studeren met iemand ben ik van de tweede verdieping met een skylight verplaats naar de kelder, maar het was leuk tijdens de korte fietstocht naar de uni ^^

Mazino schreef:

Maar echt, wat een verademing

Tijd voor koffie.

Auto al twee weken kapot (ze vinden steeds nieuwe dingen), laptop kapot, au-tandarts-au & de psycholoog teleurgesteld. I want a nap 🥺

Mando -> Zoya

Volgend jaar wil ik een weekend naar Londen. Gewoon in mijn eentje, Harry Potter and the Cursed Child zien.

Life is a beautiful struggle

Mijn juf uit groep 8 was zwanger toen ik bij haar in de klas zat. Die baby is nu 16 😭

Protect the people.

Wat geef je voor kerst in hemelsnaam aan iemand zonder hobby's :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik moet mijn rijmen nog fixen, maar ik kan dus echt geen korte sint gedichten schrijven. Ik heb 20 regels geschreven, oeps.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Novalunosis schreef:

Sokken, t-shirt, telefoonhoesje, bordspel als die persoon dat leuk vind(of zo iets als clever), wijn/bier-arrangement/proeverij(kost zo’n 20€ als die persoon drinkt) ^^

[ bericht aangepast op 21 dec 2024 - 10:34 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Novalunosis schreef:

Wie heeft er nou geen hobby's??? Iedereen heeft toch op z'n minst wel iets dat ze leuk vinden. Hmmm... Geld? Doet het altijd wel goed, mogen ze zelf kiezen 😂

[ I will always love you ]

Novalunosis schreef:

En hobby om te proberen? Of afhankelijk hoe goed je die persoon kent een aanbod voor iets om samen te gaan doen (uiteten/drinken, naar een museum/dierentuin/kerstmarkt/etc., een workshop).