• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Phlegethon schreef:
    Love writing this story!

. . .

Het gaat er niet om dat iemand 'flawless' is / hoort te zijn, maar wel dat je je goed in een contact voelt. Dit hoort geen reden te zijn om het goed te praten hoe iemand je laat voelen. Dit heb ik jarenlang gedaan voor een love interest die mij manipuleerde until no end, and guess what? Het probleem blijft bestaan. Cijfer je niet weg voor iemand anders. Ik begrijp dat je aan het ranten was, maar meestal zit daar ook wel een deel van waarheid in. Je vindt het duidelijk naar dat het contact zo is / hij zo reageert. Geen idee hoe anderen het zien, maar ik zie voornamelijk dat je meer mindere punten over dit contact (in het algemeen) neerzet in dit topic dan de goede. Dat zegt voor mij genoeg. En de moeite hoort niet enkel van jou te komen.

[ bericht aangepast op 31 dec 2024 - 16:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

jfc I'm tired of this

[ I will always love you ]

Dit is zo typisch en hypocriet. Je doet het zelf en een ander mag het niet doen, precies wat jijzelf doet. Ken je de leefregel niet "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet"?

"If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

Soms vergeet ik hoe ziek ik ben. Ik maakte een grap over hoe ik een tijd lang witte haren bleef krijgen (toen ik zo'n 16-19 was en in psychose zat) wegens stres en mijn moeder's vriend begon het toen over zijn scriptie te hebben wat blijkbaar het allergestreste was dat hij ooit was geweest. En ik zit daar dan van ja.... Scripties... Ik vergat dat mensen die ook nog deden lol ik was zelf namelijk zo gestrest wegens misbruik

[ bericht aangepast op 31 dec 2024 - 23:11 ]

mortui vivos docent

*quotes The Pretty Reckless*

🎶 '25 and still alive 🎶

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik heb wel lekker m"n slaapritme om lopen gooien zeg. Ha ha ha, al twee nachten wakker (overdag slaap ik wel hoor, maar ja, ritme is dus omgedraaid)

Great.
    Even bedenken hoe ik dat ga fixen hahaha want nu kan het overdag slapen nog, maar als straks alles weer "normaal" is kan ik niet overdag slapen 🤔🫡

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het zwarte gat na de Top 2000 is weer aangebroken :(

I've looked worse, believe me.

Elk jaar het Nieuwjaarsconcert kijken is toch wel traditie geworden. En dan helemaal genieten van "An der schöne blauen Donau" en kijken naar die zaal waar ik in de meivakantie ben geweest 🥺💕

(en straks nog even tieten-kont, aka Radetzkymars)

Protect the people.

Lupinus schreef:
    Het zwarte gat na de Top 2000 is weer aangebroken :(

Gewoon opnieuw afspelen (A)

Viperian schreef:
    (...)
    Het gaat er niet om dat iemand 'flawless' is / hoort te zijn, maar wel dat je je goed in een contact voelt. Dit hoort geen reden te zijn om het goed te praten hoe iemand je laat voelen. Dit heb ik jarenlang gedaan voor een love interest die mij manipuleerde until no end, and guess what? Het probleem blijft bestaan. Cijfer je niet weg voor iemand anders. Ik begrijp dat je aan het ranten was, maar meestal zit daar ook wel een deel van waarheid in. Je vindt het duidelijk naar dat het contact zo is / hij zo reageert. Geen idee hoe anderen het zien, maar ik zie voornamelijk dat je meer mindere punten over dit contact (in het algemeen) neerzet in dit topic dan de goede. Dat zegt voor mij genoeg. En de moeite hoort niet enkel van jou te komen.

Fair.. Het is inderdaad echt niet chill hoe het nu gaat. Misschien bespreek ik dit nog wel een volgende keer dat we gaan meeten, en hopelijk gaat het een goede kant op na het gesprek.. (of eerder)

--

Ugh papa. Het is nieuwjaarsdag, laten we niet meteen ruzie maken over programeren. Zeker niet omdat je over een paar dagen weg gaat. Goed begin van 2025 dit..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Derks schreef:
    *quotes The Pretty Reckless*

🎶 '25 and still alive 🎶

omfg that's iconic, love them

[ I will always love you ]

Net irritant als je puzzelboek een belangrijke spelregel niet meld...

Do it scared, but do it anyway.

Funnnn mijn vriend wil onze vakantie afsluiten met een dagje langs zijn narcistische moeder. Eerste keer in vijf jaar dat we daar langsgaan dus can't blame him maar pffff. Dit is wel de vrouw die actief onze relatie probeerde op te breken :')

[ bericht aangepast op 1 jan 2025 - 17:58 ]

Mando -> Zoya

Whittaker schreef:
    Funnnn mijn vriend wil onze vakantie afsluiten met een dagje langs zijn narcistische moeder. Eerste keer in vijf jaar dat we daar langsgaan dus can't blame him maar pffff. Dit is wel de vrouw die actief onze relatie probeerde op te breken :')

Zie het als dikke middelvinger naar haar toe dat het haar niet gelukt is ☺️

Ich liebe dich 27.12.23

Phlegethon schreef:
    (...)
    Fair.. Het is inderdaad echt niet chill hoe het nu gaat. Misschien bespreek ik dit nog wel een volgende keer dat we gaan meeten, en hopelijk gaat het een goede kant op na het gesprek.. (of eerder)

--

Ugh papa. Het is nieuwjaarsdag, laten we niet meteen ruzie maken over programeren. Zeker niet omdat je over een paar dagen weg gaat. Goed begin van 2025 dit..

Noo *hugs* inderdaad niet erg fijn zo.

ughg ik voel me zo shit vandaag, mentaal en fysiek. Mijn hoofd- en buikpijn waren killing. En ik heb echt nergens zin meer in. Al helemaal niet om nog twee dagen te werken en te leren voor m’n opleiding.
    En het geforceerd ‘beste wensen’ moeten wensen aan je collega’s helpt er ook niet aan mee. Blegh, zo geforceerd en lame. Ik snap deze traditie ook gewoon niet,
    Laat mijn autistic en introvert self gewoon met rust.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said