• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Omg, Bob de Rat, je begint steeds meer een attitude te verkrijgen. Misschien moet ik je maar omdopen tot Daredevil.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sommigen hebben echt een plaat voor hun hoofd. Je zegt 'nee' en hun doen 'ja'.

Viperian schreef:
    Omg, Bob de Rat, je begint steeds meer een attitude te verkrijgen. Misschien moet ik je maar omdopen tot Daredevil.

Maar je houdt van Bob!

[ I will always love you ]

ThestraI schreef:
    (...)
    Maar je houdt van Bob!

Dat is nog geen reden voor zijn attitude. 🐀

Ugh PMS. Zoveel emoties tegelijk is niet oke.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Sinds wanneer heeft Q allemaal van die AI (?) dingen in stories die je kan kopen met credits?

Caution first, always.

Clive schreef:
    Sinds wanneer heeft Q allemaal van die AI (?) dingen in stories die je kan kopen met credits?

Heb dat ook gemerkt, maar volgens mij werken ze nog niet? Ik heb een paar weken geleden die tegenlezen & tips knop in stories geprobeerd, maar het deed niets (en ben er ook geen credits aan verloren, denk ik?).

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Clive schreef:

Ja viel mij ook op, vorige maand rond 20 december voor het eerst.
    Heel gek.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Klaar schreef:
    (...)

Heb dat ook gemerkt, maar volgens mij werken ze nog niet? Ik heb een paar weken geleden die tegenlezen & tips knop in stories geprobeerd, maar het deed niets (en ben er ook geen credits aan verloren, denk ik?).

Oh huh, wat gebeurde er toen je erop klikte?

Tijd voor koffie.

Ion schreef:
    (...)

Oh huh, wat gebeurde er toen je erop klikte?

Werd iirc gewoon naar de homepagina teruggestuurd. Ik ging er wat over vragen op het forum destijds, maar ben dat volledig vergeten haha.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

wulp. Hij vroeg me waarom hij meer afstnd tussen ons voelt.. ik heb een groot deel van mijn 4 punten genoemd. Let's see what he has to say about it..
    Edit: Eh, judgement is still out about some things, en we moeten deze miscommunicatie echt eens fixen als we nog vrienden blijven. Maar hij lijkt mijn ding wel wat meer aan te horen nu in elk geval, dus dat is fijn.

En het zou cool zijn geweest als ik met mijn ouders mee had gekund deze maand, /:

[ bericht aangepast op 4 jan 2025 - 1:13 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Leuk ratjes. Ze krassen niet alleen je handen vol maar ook je nek. Misschien tijd ervoor hun nageltjes te knippen of iets waar ze het zelf kunnen slijpen? Too bad these owners don't know shit about rats.

Waarom is tegenwoordig zo'n groot deel van alle kleding gemaakt van satijn en plastic?

Omnia mutantur, nihil interit

nostalgie schreef:
    Waarom is tegenwoordig zo'n groot deel van alle kleding gemaakt van satijn en plastic?

Ja vreselijk stofje vind ik dat. Ik moet katoen hebben anders ga ik 1 mega zweten en 2 super overprikkeld raken, omdat ik satijn niet aan kan raken, want dat voelt zo naaaaar 😭

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)

Ja vreselijk stofje vind ik dat. Ik moet katoen hebben anders ga ik 1 mega zweten en 2 super overprikkeld raken, omdat ik satijn niet aan kan raken, want dat voelt zo naaaaar 😭

😭😭😭 Ja, ik heb twee stukken van satijn (horen bij een overkoepelend geheel) en die draag ik alleen in die samensteling, daarbuiten niet. Waardeloos.

Omnia mutantur, nihil interit