• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Deze klasgenote nog steeds. Ze moet bij alles doen alsof ze het beter weet of het een competitie maken, en daar kan ik niet zo goed tegen.
    Naast dat ik toch wel echt weer moet wennen aan deze opleiding en bang ben voor mijn nieuw studieadvies. Maar we zullen zien.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Hallo ik ben toch niet zo dom? Hoe de fuck kan ik drie keer zakken voor mn autotheorie. Echt what de shit

Protect the people.

I swear my ADHD-issues get worse during my period (cat)

Mando -> Zoya

Ik weet nu weer waar mn belangst vandaan komt... Ik kan mensen altijd zo slecht verstaan aan de telefoon :')

Maar goed we hebben een afspraak bij de garage! Nu nog de huisarts en daarna nog de GGD voor een herhaal vaccinatie. Met name het laatste ben ik enorm aan het uitstellen oops.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Whittaker schreef:
    I swear my ADHD-issues get worse during my period (cat)

Dit is ook zo (heb ik ook)! Oestrogeen is dus een soort natuurlijk adhd medicijn, die de klachten doet verminderen. En die is op z'n laagst tijdens je menstruatie:

Heel jammer wel :')

[ bericht aangepast op 8 jan 2025 - 16:45 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Dit is ook zo (heb ik ook)! Oestrogeen is dus een soort natuurlijk adhd medicijn, die de klachten doet verminderen. En die is op z'n laagst tijdens je menstruatie:

Heel jammer wel :')

Well I consider that very rude of my body. (cat)

I didn't know though, thanks!

Mando -> Zoya

Also: overprikkeld :S

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ben ik de enige die nog steeds standaard quizlet typt in google... Ik mis die tijd!

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Ben ik de enige die nog steeds standaard quizlet typt in google... Ik mis die tijd!

Same ♡

[ I will always love you ]

LordJohn schreef:
    Hallo ik ben toch niet zo dom? Hoe de fuck kan ik drie keer zakken voor mn autotheorie. Echt what de shit

Je bent niet dom. Er staat al zo'n (tijds)druk op, wees lief voor jezelf. Je kan het!!

SweetTooth schreef:
    (...)
    Oh nee 🙈
    Kinderen worden veel te snel veeeeel te slim. Ik hou mijn hart vast voor mijn kleine meid straks 🙈🙈

N'awhhh dat klinkt wel heel lief though. Jouw kleine meid krijgt sowieso jouw ongekunstelde manier van praten! 😊

(sorry voor de spam btw lol, ik kijk weer eens in ljh)

LordJohn schreef:

CBR stelt de vragen erg vervelend en je hebt de tijdsdruk, dus je bent sowieso niet minder slim/ dom!
    Bij mij hielp iemand op YouTube volgen die les gaf en veel examens oefenen, mocht je deze dingen nog niet hebben gedaan.

--

Heel alleen is nog steeds in mijn hoofd.. en niet voor niets ben ik bang

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

ThestraI schreef:
    (...)
    N'awhhh dat klinkt wel heel lief though. Jouw kleine meid krijgt sowieso jouw ongekunstelde manier van praten! 😊

(sorry voor de spam btw lol, ik kijk weer eens in ljh)

(flower)

Ich liebe dich 27.12.23

I'm so excited! *O*

Every villain is a hero in his own mind.

Stroopwafels zijn een uitstekend betaalmiddel voor gunsten van vrienden als je in het buitenland bent ^^

Do it scared, but do it anyway.