• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Whittaker schreef:
    (...)

Oh nooo, you'd be able to do nothing for work and would be forced to do relaxing stuff, oh nooooo (fish)

hahaha, 'helaas' is het inmiddels wel opgelost (fish)

Caution first, always.

Wat een opluchting ✨

someone out there feels better because you exist

Zowaar toch bijna 2 uur productief geweest waar ik eerst dacht dat een uurtje al moeilijk ging zijn met alles. Nu tijd voor wat downtime en positiviteit door samen met iemand relaxt te gaan gamen ^^

Do it scared, but do it anyway.

Voordeel van op huizenjacht gaan op wat voor ons een feestdag is, en de rest van de wereld niet, is dat we snel reactie krijgen en straks gewoon al een online bezichtiging hebben!

Blijft toch eng als je gewoon even een dutje wil doen en dat je dan ineens een groot wit licht ziet, een soort hoog gekrijs hoort en je ogen niet kunt openen. Gotta love sleep paralysis! :(

I've looked worse, believe me.

Hoofdpijn

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Morgen weer werken. Geeeen zin.

Dramatic

Morgen weer school na vakantie en ziek zijn. Aah.
    In elk geval kan ik me nu nog even jong voelen tussen het publick van deze zaal xD

Edit: en het begint goed met dit embarrassing ding.. Gelukkig heb ik het voor de les kunnen fixen, maar anderen hebben het wel gezien. Wat de meesten hopelijk niet onthouden.. toch kom ik wel vaker gek over op deze school volgens mij. I feel out place..
    Net als dat de mensen van de schouwburg me blijkbaar herkennen en mijn jas daar eens vastzat. Oops.

[ bericht aangepast op 7 jan 2025 - 13:17 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ik voel me ellendiiiiig maar er moeten toch echt dozen ingepakt worden want m'n spullen verhuizen zich niet vanzelf

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik heb nodig dat mensen tegen me zeggen dat het goedkomt want ik ben mijn vertrouwen momenteel helemaal kwijt

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Ik heb nodig dat mensen tegen me zeggen dat het goedkomt want ik ben mijn vertrouwen momenteel helemaal kwijt

Hey <3 You're going to be okay, I promise.

Heb je de movie star speech wel eens gehoord?

"You are the star of a movie. This is the part of the movie where things go to hell. Where the world tests you, and people treat you like shit. But it has to happen this way. Otherwise, the end of the movie, when you get everything you want, won’t feel as rewarding. There are assholes out there, but in the end, they don’t matter. Because this movie’s not about them. It’s never been about them.”

Mando -> Zoya

Caverna schreef:

Het komt altijd goed 🤍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Me aan het begin van haar opleiding: dit gaat me lukken 💪🏻
    Me tweeënhalve week voor haar eerste examen: dit gaat me zo niet lukken 😖 i stil got this tho. I. Got. This.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    Me tweeënhalve week voor haar eerste examen: dit gaat me zo niet lukken 😖 i stil got this tho. I. Got. This.

You got this!!! 💪🏻

someone out there feels better because you exist

Sgaeyl schreef:

Je kan het, Jen!!! Ik geloof in je!!! 🧡

[ I will always love you ]