• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 20:22 ]

Mando -> Zoya

Meh, aan het einde van m'n vakantie ziek worden, stond niet op de planning.

nostalgie schreef:
    (...)

😭😭😭 Ja, ik heb twee stukken van satijn (horen bij een overkoepelend geheel) en die draag ik alleen in die samensteling, daarbuiten niet. Waardeloos.

Damn dat is naar🫣

Ich liebe dich 27.12.23

🥲🥲🥲

[ I will always love you ]

... werk

Omnia mutantur, nihil interit

nostalgie schreef:
    ... werk

Ja same

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Moe.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    Moe.

Same. 🥲

[ I will always love you ]

De hele nacht heeft ieder geluid, hard of zacht, mij zo getriggered dat ik nu helemaal overprikkeld en chagrijnig wakker geworden ben 🥺

Ich liebe dich 27.12.23

Ugh... Alles voelt zo ontregeld dat zelfs het verkopen van een oud bed aan een goede vriend vervelend voeld...

Do it scared, but do it anyway.

het lijkt me geen goed teken dat ik van een collega een bericht krijg over een van mijn taken (die ik sinds een paar maanden heb) (en waarover ik al weken enorm twijfel of ik ermee door wil gaan), en dat ik meteen voel dat het zweet me uitbreekt ;-;

Protect the people.

Blijkbaar wilde ik ook totaal niet in de armen van mijn vriend slapen toen hij mij vast pakte vannacht, in de hoop mij tot rust te krijgen. Heb hem blijkbaar weg gedrukt en enorm veel gedraaid en gekreund. Meh 🫤 feeling sorry for him.
    Want toen ik vannacht wakker werd en hij zo ver weg lag, voelde ik mij naar en wilde ik juist in zijn armen. Maar slapende ik wilde dat dus niet. Logica 🙄

Ich liebe dich 27.12.23

Oke een halfuur wandelen is dus ruim te veel. Alle adviezen zeggen hoe belangrijk bewegen is maar dat kan ik niet zonder klachten, wat moet ik dan?!!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

ThestraI schreef:
    (...)
    Same. 🥲

Dan duurt de dag zo lang he 🥱

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Dikke IT issues. Leuk begin van 2025. (fish)

Caution first, always.

Clive schreef:
    Dikke IT issues. Leuk begin van 2025. (fish)

Oh nooo, you'd be able to do nothing for work and would be forced to do relaxing stuff, oh nooooo (fish)

Mando -> Zoya