• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    19 oktober naar de babydump. Zoveel zin in 🥰


    Ich liebe dich 27.12.23

    Doe mij maar een goede nachtrust


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Is het al weekend? :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Is het al weekend? :')


    Nou, dat zeg. Mijn meter is leeg.


    Omnia mutantur, nihil interit

    verbeelding schreef:
    (...)

    Nou, dat zeg. Mijn meter is leeg.


    Die voel ik wel. Vanochtend om 7 uur eigenlijk al, maar dan moet je nog een hele dag.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Die voel ik wel. Vanochtend om 7 uur eigenlijk al, maar dan moet je nog een hele dag.


    Again, felt, haha. Nog 2 uur... en 16 minuten.

    Ik zou zo in een eindeloze vakantie kunnen storten.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Derks schreef:
    OOOOOOH I JUUUUUST CAAAAAN'T WAAAAAIT TO BE KIIIIIING sorry, ik zit in een musicalfase


    Hey, never be sorry about that! Alleen maar leuk!

    -
    Zelf heb ik nog steeds &julliet nummers/ covers, Legally Blonde, en Monster vaak in mijn hoofd de laatste dagen.
    En pff. Ik ben naar school gaan echt niet meer gewend dus.. Al is het meeste wel leuk en is deze school in elk geval serieus over elkaar normaal behandelen. Alleen gymlessen gaan een probleem worden..

    [ bericht aangepast op 6 sep 2024 - 16:37 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nekpijn, schouderpijn, en daar komen rug en heup vandaag nog bij. In de categorie 'spieren op spanning' verzamel ik een Bingo, ofzo.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hmmm maar zeven boeken die ik van deze augustus releases wil? :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hou van de herfst maar die spinnen zijn gewoon k*t 🍂🕷️😂

    wtf ik heb geen operatie ondergaan om nog steeds van paniek bijna over mijn nek te gaan onder de douche :') I thought we were done with this??

    Hey, ik voel me weer eens (erg) jong ergens. Best verfrissend na een week me oud voelen door mijn studiegenoten. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vandaag was pittig. Dit is de derde keer dat ik hieraan meewerk, maar deze keer vond ik het wel erg veel..
    De social anxiety was weer erg aanwezig. En ik blijf maar bezig met mijn acties / reacties te overdenken. Dit heeft helaas wel een stempel op de dag gedrukt, terwijl dit de laatste keren iets minder leek.. Toen kon ik er meer van genieten somehow.

    Naast dat het ook precies vier jaar geleden is dat oma overleed. En dat hakt er ook nog steeds in. Al had ik best veel afleiding deze keer, dat was wel fijn..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Sommige mensen zijn zo ontzettend irritant


    Omnia mutantur, nihil interit

    Kan 2024 alvast over zijn? Its all getting to difficult.


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.