• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Zou toch wel fijn zijn als ik vandaag nog hoor wat die "gereserveerd" morgenochtend om 8 uur in m'n rooster betekent, lol.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Strength disadvantage for me apparently. Ik krijg het grasmachine niet in gang getrokken. Smh.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De jongens van deze klas hebben echt geen concentratie so far. Natuurlijk kan je niet enkel vakken hebben die leuk zijn om te doen. Al moet ik zeggen dat een rekentoets onvoorbereid maken, en zonder al koffie op hebben, inderdaad niet erg leuk was. (En sommige dingen heb ik echt al jaren niet meer gehad.)

    Het is alsnog wel miles beter dan de gymles die we morgen hebben.. Waar ik niet naar uitkijk, want dat is stiekem toch nog wel een grote trigger voor me na mijn vroegere gymlessen. En ik ben geen sporter en al helemaal niet meer zo fit als tieners zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nu probeer ik eens zelf een map op inkarnate te maken, doet de captcha het niet.


    [ heaven knows ]

    Eeeen het is uit. Een dag na dat we drie jaar samen waren, en ander half jaar hebben samen gewoond. Dat wordt na vier jaar weer thuis bij mijn ouders wonen.

    Ik voel me zo eenzaam en urgh at the moment


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Maie schreef:
    Eeeen het is uit. Een dag na dat we drie jaar samen waren, en ander half jaar hebben samen gewoond. Dat wordt na vier jaar weer thuis bij mijn ouders wonen.

    Ik voel me zo eenzaam en urgh at the moment

    Sending you a big hug ❤️


    Dramatic

    #bijna-paniekaanval


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Maie schreef:
    Eeeen het is uit. Een dag na dat we drie jaar samen waren, en ander half jaar hebben samen gewoond. Dat wordt na vier jaar weer thuis bij mijn ouders wonen.

    Ik voel me zo eenzaam en urgh at the moment


    Een hele dikke knuffel voor jou 🤍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maie schreef:
    Eeeen het is uit. Een dag na dat we drie jaar samen waren, en ander half jaar hebben samen gewoond. Dat wordt na vier jaar weer thuis bij mijn ouders wonen.

    Ik voel me zo eenzaam en urgh at the moment


    😞😞😞 Sterkte ❤️


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Maie schreef:
    Eeeen het is uit. Een dag na dat we drie jaar samen waren, en ander half jaar hebben samen gewoond. Dat wordt na vier jaar weer thuis bij mijn ouders wonen.

    Ik voel me zo eenzaam en urgh at the moment


    *hug*


    The soul needs autumn.

    Maie schreef:
    Eeeen het is uit. Een dag na dat we drie jaar samen waren, en ander half jaar hebben samen gewoond. Dat wordt na vier jaar weer thuis bij mijn ouders wonen.

    Ik voel me zo eenzaam en urgh at the moment


    Hugs!
    Vorig jaar ook na 6 jaar door een break-up gegaan en weet hoe je je voelt. Veel sterkte en ga niet teveel aan jezelf wegen. Probeer te genieten van de kleine dingen. I know you can do it!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Heeft iemand verstand van pinterest? Want ik heb daarnet een nieuw account aangemaakt (met nieuw emailadres + geverifieerd), maar als ik naar pins wil zoeken, lukt dat niet?


    [ heaven knows ]

    Ik wil schrijven, maar mijn hoofd zit helemaal vast na de gymles.. De docent is in elk geval een beetje op de hoogte ervan en het gaat meer om sociale vaardigheden blijkbaar, maar dit maakt het absoluut niet minder terrifying voor mij..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    OOOOOOH I JUUUUUST CAAAAAN'T WAAAAAIT TO BE KIIIIIING sorry, ik zit in een musicalfase


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ThestraI schreef:
    Heeft iemand verstand van pinterest? Want ik heb daarnet een nieuw account aangemaakt (met nieuw emailadres + geverifieerd), maar als ik naar pins wil zoeken, lukt dat niet?


    Inmiddels gelukt?


    Omnia mutantur, nihil interit