• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Colleges van 5-7 maken me echt zo pissed 🥲🥲🥲


    love me until I love myself

    Waarom ben ik elke dag zo moe terwijl ik eindelijk weer normaal slaap? :c


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Novalunosis schreef:
    Waarom ben ik elke dag zo moe terwijl ik eindelijk weer normaal slaap? :c


    Vaak een teken dat je een pas op de plaats moet doen, kan ik je uit ervaring vertellen. Ik heb me inmiddels behoorlijk verdiept in chronische vermoeidheid en de gradaties, en vaak is het een teken dat je te veel stress/drukte ervaart overdag en te weinig uitrust in de nacht, waardoor je op je reserves gaat leven. Zie plaatje hieronder:



    Ben zelf nu uit de 'instorting' weer omhoog aan het klimmen en ik ben na een jaar nog steeds niet heel ver, dus ik kan alleen maar zeggen, pas goed op jezelf en zet jezelf bovenaan (flower)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    fake, fake, fake, zo fake


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    (...)

    Vaak een teken dat je een pas op de plaats moet doen, kan ik je uit ervaring vertellen. Ik heb me inmiddels behoorlijk verdiept in chronische vermoeidheid en de gradaties, en vaak is het een teken dat je te veel stress/drukte ervaart overdag en te weinig uitrust in de nacht, waardoor je op je reserves gaat leven. Zie plaatje hieronder:



    Ben zelf nu uit de 'instorting' weer omhoog aan het klimmen en ik ben na een jaar nog steeds niet heel ver, dus ik kan alleen maar zeggen, pas goed op jezelf en zet jezelf bovenaan (flower)


    Bedankt voor je uitleg! Ik heb net een zomervakantie achter de rug (ben docent) en ik had hiervoor inderdaad slaapproblemen wegens stress. Die slaapproblemen zijn nu voorbij dus ik hoopte eigenlijk dat ik de goede kant op ging en voldoende was uitgerust :') En stiekem hoop ik dat ik gewoon nog even moet inkomen in het nieuwe schooljaar.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    *pak mezelf vast bij schouders* DOE IETS


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "Je moet ook een autogordel dragen als je wordt gesleept. En je mag geen passagiers vervoeren in de laadruimte."

    He, had nou net zo'n zin om m'n zusje in de kofferbak te gooien als ik auto-examen ga doen


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Ik wil super graag tickets winnen voor die show in Bochum op zaterdag. Ik kan het precies niet loslaten :(
    Wens me allemaal voor succes! morgen heb ik nog een kans om via de radio te winnen <3 I really hope so


    Your Butt is Mine!

    Ahhhh! herfstachtig weer 😍🍂


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    Novalunosis schreef:
    (...)

    Bedankt voor je uitleg! Ik heb net een zomervakantie achter de rug (ben docent) en ik had hiervoor inderdaad slaapproblemen wegens stress. Die slaapproblemen zijn nu voorbij dus ik hoopte eigenlijk dat ik de goede kant op ging en voldoende was uitgerust :') En stiekem hoop ik dat ik gewoon nog even moet inkomen in het nieuwe schooljaar.


    Ik hoop met je mee! (flower)

    Nog wat ongevraagde adviezen van mijn kant: als je merkt dat je je sociale agenda leeghaalt, trek aan de bel. Mijn bedrijfsmaatschappelijk werker zei dat dat eigenlijk altijd een teken is dat je al te laat bent, en ook zéker niet de oplossing; dan houd je alleen werk over, en dat is niet goed. En daarnaast sowieso mijn advies: als je merkt dat het allemaal wat veel wordt, ga naar een bedrijfsmaatschappelijk werker (of een vergelijkbaar alternatief). Zij zijn er goed in om je te helpen om grenzen aan te geven, te peilen hoe het met je gaat, en eigenlijk ziekte door oververmoeidheid proberen voor te zijn.

    Ik voel me echt zo'n prediker tegen chronische stress haha, ik snap steeds beter waarom zoveel mensen die in een burnout hebben gezeten, iets van burnout-coach willen worden. Je wilt gewoon heel graag mensen helpen die tegen dezelfde problematiek aanlopen (en hopelijk het ook voor zijn), omdat het echt zo'n verschrikkelijke klote-tijd is die zo deprimerend lang duurt...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wat een gekut


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maar 4 fouten! (Four really is my number. xD)
    De docent zei wel dat ik misschien het tentamen nog moet doen omdat mijn oude tentamen misschien niet meetelt, maar dat ik dan gewoon examens kan gaan oefenen tijdens de les en dat ik eigenlijk meteen op examen kan. Dus dat moet op te lossen zijn. Nu Nederlands nog regelen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ziek 🤧😭🙃


    love me until I love myself

    lustforlife schreef:
    Ziek 🤧😭🙃


    Same ):


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Weer ff in een hoekje huilen


    Omnia mutantur, nihil interit