• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk - Athalar - Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Raiju schreef:
    Voordat ik iets helemaal ga uitwerken enzo (en gezien nog niet iedereen die al een rol heeft gereserveerd dingen online heeft staan), is er iemand al bezig met een van de volgende dingen:
    - Nummer 1
    - Mind reading (voornamelijk angsten van iemand en dingen waar iemand heel intens iets van voelt/over nadenkt)
    - Illusions


    Ik wil mijn dame die ik zo ga posten de kracht laten hebben om illusies op te wekken bij mensen op basis van hun eigen emoties van dat moment, dus wanneer iemand vrolijk is, zou ze alleen illusies die vrolijk zijn kunnen opwekken bij iemand en wanneer iemand sad is dan alleen illusies die daar verband mee houden etc etc!


    You could rattle the stars.

    Thanks for the replies, dan ga ik even verder denken en zet ik nog niks vast qua rol.

    Donovan is zo goed als af (:


    someone out there feels better because you exist

    Piper is ook af (:


    You could rattle the stars.

    Oké, ik heb eindelijk de 9 pagina's aan praattopic bijgelezen hahaha en ook de rollen bijgelezen! Echt superleuke rollen staan er al!!!
    Dan meteen even een vraagje ik ben niet helemaal thuis in het paranormale maar hebben de SPOTS dan ook een kracht oid? OF is dat echt alleen van de gevangenen?

    Reeses schreef:
    Oké, ik heb eindelijk de 9 pagina's aan praattopic bijgelezen hahaha en ook de rollen bijgelezen! Echt superleuke rollen staan er al!!!
    Dan meteen even een vraagje ik ben niet helemaal thuis in het paranormale maar hebben de SPOTS dan ook een kracht oid? OF is dat echt alleen van de gevangenen?


    Alleen de gevangenen hebben een kracht. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deze week is nogal intens voor mij dus ik weet niet hoeveel ik aan de rollen gedaan kan krijgen.


    [ heaven knows ]

    Mijita > Ilyndrathyl


    [ heaven knows ]

    Even een MT


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Zoveel leuke rollen 🤩

    Christopher is zo goed als af! (:

    Ophelia is trouwens 27, geen 18 meer. Heb haar leeftijd veranderd. (:


    [ heaven knows ]

    We hebben besloten dat, gezien een groot aantal van de rollen er zo goed als volledig staan, er kan begonnen worden met het bespreken van relaties *O*
    Houd hierbij rekening dat:
          - nog niet alle rollen af zijn, probeer er dus voor te zorgen dat degenen die nog bezig zijn makkelijk aansluiting kunnen vinden.
          - het RPG zal starten enkele uren na de ontsnapping; SPOT heeft net de briefing gehad en de gevangenen zijn op één plek samengekomen.

    Meer uitleg over de briefing en de info die SPOT heeft volgt nog.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    The hype is reeaaall!
    Ik ga zometeen alvast m'n lijstje dropje met een paar ideetjes die ik had. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iiii leuk! Ik ga zo heel snel een lijstje typen in de pauze alvast haha


    Omnia mutantur, nihil interit