• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk- Athalar- Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik ga later moeten inspringen wegens festival enzo :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga mijn best doen om Mayra voor die tijd af te maken!


    What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

    Athalar schreef:
    Aankomende vrijdag willen wij het speeltopic gaan openen! Lukt het dan voor iedereen om hun rollen (grotendeels) af te hebben?


    Ik ben momenteel op vakantie, dus weet niet zeker of ik het ga halen. Maar vind het ook niet erg iets later in te springen (:

    Spiral schreef:
    Ik ga later moeten inspringen wegens festival enzo :Y)


    Oeh, have fun tho!

    En Saureus, geniet nog van je vakantie!

    Wat later inspringen is in iedergeval geen probleem. Zo mega snel zal het vast niet gaan lopen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mine


    Ich liebe dich 27.12.23

    Athalar schreef:
    Aankomende vrijdag willen wij het speeltopic gaan openen! Lukt het dan voor iedereen om hun rollen (grotendeels) af te hebben?

    Wat zouden jullie nog bij mijn rollen willen hebben staan? Anders laat ik het zo nl. 😂

    [ bericht aangepast op 18 juni 2024 - 18:49 ]


    [ heaven knows ]

    Morgen reageer ik op relatieoverleg 🌺


    and the spiders from mars

    Ilyndrathyl schreef:
    (...)
    Wat zouden jullie nog bij mijn rollen willen hebben staan? Anders laat ik het zo nl. 😂


    Bij Ophelia mis ik nog wat uitleg over haar krachten (vooral voor de anderen, aangezien wij hierover al gesproken hebben) en misschien haar tijd in het Fort. Zo kunnen de andere Nummers haar ook wat inschatten.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    JUNE RELA'S
    aka six
    • adopted odd friend Piper
    • someone she has a so high school-vibe crush on (m/f)
    • someone who doesn't trust her 'cause of her powers
    • someone who she has only talked telepathically with, feeling very comfortable with them
    • someone she tried/tries to befriend but that person was not having it
    • someone she can just yap to
    • one of those rare persons she absolutely doesn't like
    • anythingggggggg ✨

    Ik zal morgenavond ook nog even reageren op de mensen die al berichtjes gestuurd hadden 💃🏼


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Frisk schreef:
    (...)
    Bij Ophelia mis ik nog wat uitleg over haar krachten (vooral voor de anderen, aangezien wij hierover al gesproken hebben) en misschien haar tijd in het Fort. Zo kunnen de andere Nummers haar ook wat inschatten.

    Okidoki. En Gareth?


    [ heaven knows ]

    Ilyndrathyl schreef:
    (...)
    Okidoki. En Gareth?


    Ziet er goed uit ^^


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Besef me nu wat een gemiste kans is dat ik niet no. 1 heb gemaakt als rol


    and the spiders from mars

    Ik heb een opzetje van Conan NR 23 ^^ moest hij aanpassingen nodig hebben lemme know!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    RELATIEVOORSTELLEN
    BROOKS

    VOORSTELLEN

    • Elodie: "Woman, you scare me a little."
          Ik denk dat Brooks Elodie een heel indrukwekkende vrouw vindt, maar net om die reden ook niet goed weet hoe hij zich in haar buurt moet gedragen en dus misschien nog net dat tikkeltje extra over zijn woorden (of voeten, ook zeer goed mogelijk) zal struikelen als hij haar aan moet spreken. (Ik bedoel het op een positieve manier. Beetje Golden Retriever enegery?)
    Buiten het werk om zie ik hen niet veel contact hebben, gezien ze weinig persoonlijke raakvlakken hebben?

    • Mayra:


    • Gareth: "Don't be such a sourwolf."

    • Victoria: "I agree, I agree, I agree."
          Zowel Victoria als Brooks hebben bij S.P.O.T. de job van hun dromen in het vooruitzicht en geven zich beiden de volle 100 % voor hun werk. Ik denk dat dit wel een band kan geschept hebben doorheen hun opleiding? Misschien zelfs een vriendelijke competitie?
    Bovendien is hij volgens mij de ideale persoon om haar wat meer uit haar schulp te doen komen.

    • Christopher: "When I grow up..."
          Ik zie Brooks naar Chris opkijken als de grote broer die hij nooit gehad heeft. Christopher heeft het ideale karakter om de constante gedachten in Brooks' hoofd een beetje te stillen, en ik denk dat hij heel graag met Chris zou samenwerken - mede, maar niet uitsluitend, daardoor.
    Ze hebben beiden een sterke mentale barrière, wellicht kunnen ze hierop nog verder oefenen met elkaar? Hand-to-hand, daarentegen, is dan weer Brooks' minder gehoonde kant, en hij zou er zich niet om schuwen om van Christopher bij te leren, mocht die bereid zijn hem te helpen bij zijn trainingen.
    Misschien kunnen ze buiten het werk om ook wel eens samen een koffie drinken en ik weet zeker dat Brooks op de eerste rij staat mocht Christopher ooit een babysit voor Stella nodig hebben.

    • Ethan:

    BEVESTIGD

    • Fyodor: "We're both both."
          Fyodor en Brooks kunnen het schitterend met elkaar vinden, al was dit niet meteen vanzelfsprekend. Hij heeft zijn best moeten doen Fyodor's eerste indruk van hem te doen keren, maar met zijn harde werk en can-do-attitude is hij daar succesvol in geslaagd.
    Ze vullen elkaar goed aan, maar wat hun dynamiek het sterkste maakt is dat Fyodor precies weet hoe hij Brooks in kan tomen wanneer dat nodig is, terwijl Brooks vaak ontbrekende details ziet die Fyodor's totaalbeeld aanvullen, én deze aanbrengt zonder in zijn vaarwater te komen.
    Brooks leert sinds een jaar Russisch van Fyodor. Hij is hiermee verre van vloeiend, maar hij is leergierig en geïnteresseerd.
    Work hard, play hard is een passend motto voor hen.



    Zo :Y)
    Ik denk dat ik iedereen heb? Voor Mayra en Ethan zag ik nog geen persoonlijkheid dus die heb ik voorlopig open gelaten, is wat moeilijk zo.

    Dit zijn enkel voorstellen. Alles is bespreekbaar, ook als je t hélemaal anders ziet. Ik hoor graag wat jullie denken, en dan kunnen we verder bespreken (flower)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oke ik heb t grootste deel van Ethans innerlijk nu staan en wat andere dingen toegevoegd. Op mijn telefoon typen is alleen niet zo fijn, Dus de rest doe ik als ik terug ben van vakantie (:
    Hij staat iig open voor relatiessss

    - Hij is een Senior rekruut