• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk - Athalar - Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Waaaahhh zo leuk!
    Ik moet zometeen werken, dus zal pas vanavond laat een lijstje droppen, maar heel excited!
    En sta voor alles open 😊


    You could rattle the stars.

    Valkyria schreef:
    We hebben besloten dat, gezien een groot aantal van de rollen er zo goed als volledig staan, er kan begonnen worden met het bespreken van relaties *O*
    Houd hierbij rekening dat:
          - nog niet alle rollen af zijn, probeer er dus voor te zorgen dat degenen die nog bezig zijn makkelijk aansluiting kunnen vinden.
          - het RPG zal starten enkele uren na de ontsnapping; SPOT heeft net de briefing gehad en de gevangenen zijn op één plek samengekomen.

    Meer uitleg over de briefing en de info die SPOT heeft volgt nog.


    Even quote zodat ie op deze pagina ook staat :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    -

    [ bericht aangepast op 15 juni 2024 - 15:17 ]


    Omnia mutantur, nihil interit

    Even voor de duidelijkheid voor mezelf hoor, maar het is dus niet de bedoeling dat er al banden zijn tussen de SPOT-agenten en de nummers? Of?


    You could rattle the stars.

    Madwoman schreef:
    Even voor de duidelijkheid voor mezelf hoor, maar het is dus niet de bedoeling dat er al banden zijn tussen de SPOT-agenten en de nummers? Of?


    Die indruk had ik ook! Maar weet niet of dat klopt.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Dat is inderdaad niet de bedoeling! SPOT en nummers gaan elkaar pas tijdens de RPG voor het eerst tegenkomen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Good to know! (blush)
    Hebben jullie als TS'ers nog specifieke beperkingen voor het afspreken van relaties voor de nummers onderling? Wat kan wel en wat kan niet? gezien ze gevangen zitten enzo

    Ik had ook nog een vraagje: in hoeverre kennen de nummers elkaar al, want ze zitten allemaal in aparte cellen toch? Zijn er iets van gemeenschappelijke ruimtes waar ze elkaar gezien kunnen hebben, of is dit echt vooral via die mentale/telepathische link?


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Kan je onderling (SPOT/nummers) dan überhaupt wel relaties afspreken? Het is me even niet duidelijk wat er toegestaan is, welke richting ik moet denken.


    [ heaven knows ]

    We gaan dit bespreken, en koppelen z.s.m. terug (flower)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Evelyn is af! Ik hoop morgen Ethan af te maken (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 18:33 ]

    Ilyndrathyl schreef:
    Kan je onderling (SPOT/nummers) dan überhaupt wel relaties afspreken? Het is me even niet duidelijk wat er toegestaan is, welke richting ik moet denken.


    Tussen een Spot en een nummer kunnen niet veel relaties afgesproken worden, tenzij ze elkaar ooit al eens tegengekomen zijn. Ik denk wel dat het het leukste gaat zijn voor iedereen als dat vooral in de RPG ontwikkelt.

    Tussen het spot team is er natuurlijk wel wat meer ruimte, aangezien zij samen in het team en de opleiding zitten.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ter aanvulling van het berichtje hierboven geldt voor de Nummers het volgende;
    Zij zullen elkaar vooral gezien hebben wanneer ze soms samen zijn in de eetruimtes, buiten voor hun ontspanning en tijdens en/of na trainingssessies/onderzoeksmomenten. Daarnaast hebben ze dan de mogelijkheid elkaar te bereiken middels een mentale link (voor degene die deze gave bezitten).

    Dit zijn voornamelijk de enige momenten waarop zij onderling een band of relatie hebben kunnen opbouwen. Echter, een echte fysieke liefdesrelatie konden zij niet aan gaan, mits het Fort hier achter stond.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hype !! Hier alvast een klein lijstje wat ik voor Don tot nu toe leuk zou vinden (:
    Vul ik misschien denk ik nog wel aan

    — iemand waarvan hij zijn/haar stem in zijn hoofd hoort (kunnen meerdere personen zijn)
    — iemand die hem doet denken aan zijn imagination friend van vroeger
    — iemand die hem doet denken aan zijn vader/broer (hate this person already)
    — een mede nummer waar hij al meerdere keren mee op de vuist is geweest?
    — een vrouwelijke SPOT waar hij wellicht gevoelens/a lil crush voor gaat ontwikkelen tijdens de RPG?
    — iemand die hem onderschat omdat hij nooit iets zegt en hem vaak uitdaagt
    — iemand die hem maar een rare/intimiderend vind omdat hij nooit iets zegt en liever uit zijn buurt blijft (kunnen meerdere personen zijn)
    — voor andere leuke/spannende dingen sta ik natuurlijk ook altijd open en we kunnen wellicht door samen te brainstormen op mooie relaties komen!

    Hit me up als een van deze dingen bij jouw character zouden kunnen passen of als je samen zou willen overleggen over eventuele andere relaties! 😊


    someone out there feels better because you exist



    Thirteen
    Relationships.


    ° Een van de andere nummers die ze heeft leren kennen in de eerste weken toen ze in het Fort kwam en daar mogelijk een bepaalde band mee op heeft gebouwd.
    ° Iemand die ze is gaan vertrouwen tot een zekere hoogte, wie ze toestaat dat hij of zij net wat dichterbij mag komen dan anderen en dus in staat is/kan zijn haar enigszins te kalmeren mocht ze onrustig gaan worden (kan in combinatie met bovenstaande, liefst iemand die er al een wat langere tijd zit ook). Seven.
    ° An old lover, ... , meer details volgen/wordt besproken. Seven.
    ° Iemand die ze niet mag, wie haar op de zenuwen werkt op de momenten dat ze bij elkaar in de buurt zijn (kan samen in een, mag ook los van elkaar).
    ° Iemand waar ze niet mee op één lijn ligt, waar veel frustratie heerst met hier en daar wat irritatie, onbegrip tevens wat speelt. Piper.
    ° Iemand waar ze oprecht een hekel aan heeft.
    ° Iemand die ze al eens onder stroom gezet heeft (zal nooit heel erg zijn, gezien ze iets krijgt om haar gaven buiten trainingen te dempen, tenzij dit vlak na een training is gebeurd). Vijf, gedwongen door het Fort, en Conan.
    ° Misschien iemand waar ze in de afgelopen jaren een kleine crush op heeft/gehad. Vijf.
    ° Iemand die misschien via zijn of haar mentale gave over de afgelopen jaren (of korter) zo nu en dan wat gesprekken met haar heeft gehad, maar waarvan 13 niet geheel kan linken wie het precies is omdat diegene dit wellicht bewust verborgen houd (o.i.d, of ze is daar vlak voor de brand pas achter gekomen, of het was onbewust).Vijf, in de periode voor hij aan medicatie werd gezet, daarna 2 jaar lang niet.
    ° Iemand die middels haar gave in haar nachtmerries terecht is gekomen. Twelve.
    ° Iemand waar ze zo nu en dan een praatje mee maakt tijdens de momenten die ze uit hun cellen mogen, wie haar kleine giftjes geeft, ookal lijkt hij dit soms zelf te zijn vergeten. Conan.
    ° Andere ideeën en voorstellen zijn meer dan welkom, so hmu!


    [ bericht aangepast op 23 juni 2024 - 19:15 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'