• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk - Athalar - Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    eternalsunshine schreef:
    (...)

    Jaaa 1 is amazing toch en past zo goed in de SPOT vibe



    Jaaaaaaaa, love it !!


    You could rattle the stars.

    Jongens hou op hoor, ik kan me niet concentreren op werk zo. Moet zo nog lesgeven en nu zit deze RPG in m'n hoofd!!!!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Madwoman schreef:
    (...)

    SAM 🫨


    ooh Sam


    [ heaven knows ]

    eternalsunshine schreef:
    (...)



    I DO 🐱


    You could rattle the stars.

    Tahani schreef:
    Jongens hou op hoor, ik kan me niet concentreren op werk zo. Moet zo nog lesgeven en nu zit deze RPG in m'n hoofd!!!!


    Ben jij nog aan het lesgeven? Ik zet Nailed it op in m'n klas (': Ik ben al 2 weken klaar. Het is tijd voor examens vakantie.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Madwoman schreef:
    Also nog een vraag!

    Mogen nummers familie zijn van elkaar? Dat bv twee zussen allebei naar het Fort zijn gebracht? Of loopt dat niet helemaal lekker met hoe jullie alles hadden bedacht?


    Het mag, maar wel maar 1 keer om het uniek te houden (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    (...)

    Het mag, maar wel maar 1 keer om het uniek te houden (:


    Mijita en ik zouden dan graag twee zussen hebben! 😊


    You could rattle the stars.

    Frisk schreef:
    (...)

    Ben jij nog aan het lesgeven? Ik zet Nailed it op in m'n klas (': Ik ben al 2 weken klaar. Het is tijd voor examens vakantie.
    Ja joh, nog drie weken. ): 1 juli begint onze toetsweek pas. En daarna nog twee weken afrondende dingen en voorbereidende dingen, hahahaha. Dus ik moet nog drie weken aan lessen vullen. Op zich wel prima hoor!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik had even vraagje voor de zekerheid: is het personeel op het eiland de SPOT agenten of zijn dat echt twee andere dingen? Gezien er ook in de docs staat dat alleen de onderzoekers het doel van het instituut weten, dus ben even verward of alle personeelsleden van het eiland onder SPOT vallen.


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    midnight_rain schreef:
    Ik had even vraagje voor de zekerheid: is het personeel op het eiland de SPOT agenten of zijn dat echt twee andere dingen? Gezien er ook in de docs staat dat alleen de onderzoekers het doel van het instituut weten, dus ben even verward of alle personeelsleden van het eiland onder SPOT vallen.


    SPOT staat volledig los van het Fort. Ze zijn nu ingehuurd om de ontsnapte nummers te vinden, en hebben verder niets met het Fort te maken.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Voordat ik iets helemaal ga uitwerken enzo (en gezien nog niet iedereen die al een rol heeft gereserveerd dingen online heeft staan), is er iemand al bezig met een van de volgende dingen:
    - Nummer 1
    - Mind reading (voornamelijk angsten van iemand en dingen waar iemand heel intens iets van voelt/over nadenkt)
    - Illusions

    Raiju schreef:
    Voordat ik iets helemaal ga uitwerken enzo (en gezien nog niet iedereen die al een rol heeft gereserveerd dingen online heeft staan), is er iemand al bezig met een van de volgende dingen:
    - Nummer 1
    - Mind reading (voornamelijk angsten van iemand en dingen waar iemand heel intens iets van voelt/over nadenkt)
    - Illusions

    Lilith kan de angsten/donkere gebeurtenissen in iemands leven opduikelen en die hen weer opnieuw laten beleven, ze heeft duisternis als kracht.


    [ heaven knows ]

    Is het goed als ik nummer 2 claim voor m’n boy? 😊


    someone out there feels better because you exist

    ^ is goed!


    Mijn brein breint zoals het breint.