• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk - Athalar - Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Hierbij wat relaties die ik zoek voor Piper!

    💜 Iemand naar wie ze opkijkt en waar ze enorm loyaal naar is. Ze volgt deze persoon graag en ziet diegene echt als voorbeeld. June
    💜 Iemand die haar maar raar vindt en die vaak grapjes over haar maakt of opmerkingen naar haar maakt.
    💜 Iemand op wie ze een crush heeft.
    💜 Iemand die een crush op haar heeft, maar Piper wordt daar super ongemakkelijk van en wilt er niets mee.
    💜 Iemand waarbij ze altijd enorm tot rust komt. Als ze bij deze persoon is dan lijkt het ook of haar illusies tot rust komen en haar wat met rust laten.
    💜 Iemand die haar een keer ergens voor verlinkt heeft en die ze nu helemaal niet meer moet.
    💜 friends
    💜 love interest

    Sta voor de rest open voor letterlijk van alles!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 23:51 ]


    You could rattle the stars.

    Voor Gareth en Lilith wil ik liever geen lijstjes plaatsen; als er iets in hun rol staat wat past in iemands lijstje, let me know. Ik weet dat er momenteel niet veel instaat (in elk geval niet zozeer bij Gareth), maar dit hoop ik in het weekend wat beter aan te vullen.


    [ heaven knows ]

    Ik ben altijd belabberd in het maken van lijstjes, dus die van mij komen niet of vanavond/morgen! Jullie mogen me altijd appen/pb'en over relaties tho! Ik ben vanmiddag weg, dus dan zal ik niet reageren, maar dan reageer ik zo snel mogelijk. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb bij Gareth wat meer informatie gezet, let voor de rest niet op de opmaak. I wanted to be quick, and most likely will still change things ;'D


    [ heaven knows ]

    De lijstjes zijn zeker geen must hoor! Lekker doen wat goed voelt!

    Mijn pb/gb/app/discord staat iig open voor wie iets wil. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn brein is leeg voor een lijstje, maar benader me gerust voor relaties via Q/discord! Ik ga wanneer ik tijd heb, zelf ook mensen benaderen 😊


    Stenenlikker

    Twelve is ook af! Ik ga even kijken of ik asap een lijstje kan maken, maar mocht iemand al ideën hebben dan staat mijn pb/gb open!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Hi! Door omstandigheden laat ik Elodie vallen. Heel veel plezier gewenst met het verder uitwerken en schrijven!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Hierbij wat relaties die ik zoek voor Twelve! PB of DM staan altijd open!

    - Een stiller persoon die ze interessant vindt (platonisch; ze is voornamelijk benieuwd wat er in stille mensen omgaat) die ze een tikkeltje lastig valt met haar aanwezigheid. Donovan
    - Iemand die ze 's nachts vaak opzoekt in diegene zijn dromen. Gewoon om te kletsen of omdat diegene altijd zulke fantastische dromen heeft. Piper
    - Zeer goede vrienden bij wie ze ook wel eens haar onzekerheden uit over wie ze precies was voor het fort. Piper
    - Iemand die ze zo leuk vindt waardoor ze niet meer normaal kan functioneren in het bijzijn van.
    - Een love-interest
    - Iemand die haar altijd een beetje uitdaagt/plaagt waar ze altijd op hapt. Stiekem vind ze het wel leuk.
    - Iemand waarvan ze per ongeluk in een nachtmerrie terecht is gekomen waardoor ze meer over die persoon te weten is gekomen dan die persoon wilde vrijgeven. Donovan, Thirteen

    [ bericht aangepast op 21 juni 2024 - 20:12 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home



          RELATIONSHIPS




    𝕊𝔼𝕍𝔼ℕ
    Looking for:
    • a friend, someone he met inside and learned to trust
    • an old lover, someone he had feelings for and maybe they shared some intimate moments (probably mentally intimate since locked up and such)
    • someone he is wary of because of his/her skills
    • someone who he has erased a memory of (vrijwillig of niet, whatever works)
    • a lost friend, someone he was friends with before he erased his memory and has no recollection of the friendship anymore
    • someone who tells him about the outside world and he can fantasize with about having a life outside again
    • anything else (:


    ≪ ◦ ⫘⫘ ◦ ≫





    ℂℍℝ𝕀𝕊𝕋𝕆ℙℍ𝔼ℝ
    Looking for:
    • best work buddy
    • a friend he sees outside of work
    • a drinking crew (if they want to watch sports while drinking Christopher will be very happy)
    • someone who saw him breakdown on the job just after losing his fiancée
    • someone he hooked up with recently and feels very confused about (because of guilt but also the realisation that sooner or later he may have to move on)
    • someone he had a falling out with, but now are on rather good terms with eachother
    • a rival
    • anything else (:


    ≪ ◦ ⫘⫘ ◦ ≫

    Ik ga vanavond mijn rol afmaken en ook eens kijken voor relaties ^^

    Je mag me zeker nu al een pb of discordje sturen!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik heb Jay net afgemaakt (niet letterlijk; geschiedenis meer uitgewerkt) en Vic is of course ook klaar. Ik post nu een heeeeel kort lijstje, dus feel free to app/pb! (I suck at lijstjes)

    Victoria
    - Iemand die ze heel goed kent vanuit de opleiding (wellicht ook al de politieopleiding) / Iemand met wie ze een (zeldzame) hechte vriendschap heeft opgebouwd / Iemand die ze in vertrouwen heeft genomen wat betreft haar familiegeschiedenis [dit kan allemaal dezelfde persoon zijn want ze is niet zo sociaal]
    - Iemand met wie ze traint
    - Iemand met wie ze botst vanwege haar ijver/workaholic-ness (is dat een woord, probs not)

    Jay / Seventeen
    - Een gevangene die hij gebruikt / probeert te gebruiken (op wat voor manier dan ook)
    - ... idk man


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga zelf ook nog kijken voor een lijstje met ideeën en/of concrete voorstellen. Maar als iemand ondertussen een idee heeft voor een relatie met Brooks: shoot. Ik sta voor veel open :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Valkyria schreef:
    Ik ga zelf ook nog kijken voor een lijstje met ideeën en/of concrete voorstellen. Maar als iemand ondertussen een idee heeft voor een relatie met Brooks: shoot. Ik sta voor veel open :Y)


    Ik wilde shoot doen en toen bedacht ik me dat dat helemaal niet gaat. 😂


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aankomende vrijdag willen wij het speeltopic gaan openen! Lukt het dan voor iedereen om hun rollen (grotendeels) af te hebben?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'