• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk - Athalar - Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Mineee. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Something itches, cause I want Fyodor back.

    Maar persoonlijk heb ik meer intetesse in een rpg met alleen het team zonder dat zij zelf gaven hebben.

    Ik heb iig toegang tot de doc gevraagd, want deze staat nog afgeschermd.


    Stenenlikker

    Liara schreef:
    Something itches, cause I want Fyodor back.

    Maar persoonlijk heb ik meer intetesse in een rpg met alleen het team zonder dat zij zelf gaven hebben.

    Ik heb iig toegang tot de doc gevraagd, want deze staat nog afgeschermd.


    Do iiiiittt! Join us, hehe.

    En je kan het doc inmiddels in! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT *O*


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik doe even een mt, want ben hier wel geïnteresseerd in!


    You could rattle the stars.

    MT, Liesje. :Y) Hoi ik vind dit er leuk uit zien


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Klinkt interessant! Als ik tenminste tijd heb.

    1) Ik denk dat je met beide een interessante dynamiek hebt, maar ik denk dat met mensen die ontsnapt zijn als personages je er wel een extra dimensie aan geeft (zeg ik even zonder jullie uitwerking te lezen), dus daar zou ik persoonlijk voor gaan, denk ik. Of ik dan ook één van die personages zou willen schrijven: misschien, hangt af van wat voor paranormale gaven het zijn en of ik daar iets boeiends mee kan verzinnen, denk ik.
    2) -
    3) Wat versta je precies onder paranormale gaven? Als je daarmee krachten als onzichtbaarheid, gedachten lezen etc. onder verstaat dan ja!
    4) Ik heb een voorkeur voor WhatsApp.


    Omnia mutantur, nihil interit

    MT!

    1; II, gevangenen zie ik ook wel zitten - wat hierboven is gezegd, dan moeten de wegen indd wel tot elkaar komen somehow.
    2; het idee vind ik superleuk! Ik ben alleen niet zo van het paranormale…
    3; ik zeg zonder, zie 2, lol. Dat is niet echt mijn ding en daar ben ik ook niet zo thuis on.
    4; maakt mij echt niet uit, daar heb ik geen voorkeur in, vind ze allemaal gemakkelijk

    Exulansis schreef:
    Klinkt interessant! Als ik tenminste tijd heb.

    1) Ik denk dat je met beide een interessante dynamiek hebt, maar ik denk dat met mensen die ontsnapt zijn als personages je er wel een extra dimensie aan geeft (zeg ik even zonder jullie uitwerking te lezen), dus daar zou ik persoonlijk voor gaan, denk ik. Of ik dan ook één van die personages zou willen schrijven: misschien, hangt af van wat voor paranormale gaven het zijn en of ik daar iets boeiends mee kan verzinnen, denk ik.
    2) -
    3) Wat versta je precies onder paranormale gaven? Als je daarmee krachten als onzichtbaarheid, gedachten lezen etc. onder verstaat dan ja!
    4) Ik heb een voorkeur voor WhatsApp.


    Dat is een goede vraag van de krachten, rats vergeten! Ik ga het straks er bij zetten wanneer ik thuis ben (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Oeee dit klinkt interessant, even een MT! 🙋🏻‍♀️ het lijkt me leuk om stilletjes aan weer aan een rpg mee te doen. Ik heb wel al zo lang niet meer geschreven maar ik mis het!

    1. Ik vind beide leuk, dus ben heel benieuwd wat jullie besluiten
    2. Vind het plot leuk, geen andere ideeën
    3. Als het de krachten zijn die Exulansis benoemd ben ik ook helemaal voor
    4. Voorkeur voor WhatsApp !


    someone out there feels better because you exist

    Ik ben benieuwd, @Frisk!

    Vind het trouwens heel tof hoe jullie dit opzetten en om input vragen, slim!


    Omnia mutantur, nihil interit



    1. Met gevangenen lijkt me interessanter!
    2. Ik kom hier later op terug, ben alweer vergeten wat er precies in stond oeps
    3. Hm, lastige. Enerzijds als ze geen krachten hebben, dan zijn de krachten van de gevangenen uniek. Als ze ook krachten zouden hebben, wat maakt het team anders dan de gevangenen?
    4. Mijn voorkeur is Q of Discord

    Is het ook al bekend in welke taal de posts zullen worden?

    lilyofthevalley schreef:


    1. Met gevangenen lijkt me interessanter!
    2. Ik kom hier later op terug, ben alweer vergeten wat er precies in stond oeps
    3. Hm, lastige. Enerzijds als ze geen krachten hebben, dan zijn de krachten van de gevangenen uniek. Als ze ook krachten zouden hebben, wat maakt het team anders dan de gevangenen?
    4. Mijn voorkeur is Q of Discord

    Is het ook al bekend in welke taal de posts zullen worden?


    Sowieso Nederlands. Ik wil mijn Nederlands weer wat oefenen, en dat lijkt me ook wat meer laagdrempelig voor anderen. Ik vind het wel niet zo erg als je bvb je rol in het Engels schrijft (zeker als je een oude, Engelse rol recycleert).


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Exulansis schreef:
    Klinkt interessant! Als ik tenminste tijd heb.

    1) Ik denk dat je met beide een interessante dynamiek hebt, maar ik denk dat met mensen die ontsnapt zijn als personages je er wel een extra dimensie aan geeft (zeg ik even zonder jullie uitwerking te lezen), dus daar zou ik persoonlijk voor gaan, denk ik. Of ik dan ook één van die personages zou willen schrijven: misschien, hangt af van wat voor paranormale gaven het zijn en of ik daar iets boeiends mee kan verzinnen, denk ik.
    2) -
    3) Wat versta je precies onder paranormale gaven? Als je daarmee krachten als onzichtbaarheid, gedachten lezen etc. onder verstaat dan ja!
    4) Ik heb een voorkeur voor WhatsApp.


    Ik zie nu trouwens dat ik vraag 3 niet helemaal goed had gelezen: ik zou persoonlijk enkel de personages die ontsnapt speciale gaven geven. Ik denk dat ik het interessanter zou vinden als er hier een verschil in bestaat. (Ik dacht even dat de vraag ging over óf er personages met speciale gaven moeten zijn.)


    Omnia mutantur, nihil interit

    1) Met de gevangenen erbij zou ik het een interessante dynamiek vinden!
    2) (Ik heb dit nog niet aandachtig kunnen lezen dus tbc)
    3. Hmmmmmmmmm... nee.
    4. Mijn keuze gaat het liefste uit naar Q en/of discord, want ik geef niet graag mijn nummer af en persoonlijk vind ik w'app niet zo fijn.

    (Mag je trouwens al iets reserveren? Want dan wil ik sowieso een vrouw. :Y).)


    [ heaven knows ]