• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk - Athalar - Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Het speeltopic is geopend!

    Maar ik ben een idioot die het nog eens 'rollentopic' genoemd heeft :D

    [ bericht aangepast op 21 juni 2024 - 10:01 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    iii exciting!

    who wants to meet Seven?
    & who wants to meet Christopher?

    Ik heb Vic en Seventeen!! Ik heb vanavond/dit weekend wel tijd om te schrijven, denk ik


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hype!!

    Iemand die Two wil meeten? (:


    someone out there feels better because you exist

    Iemand die interesse heeft om Thirteen te meeten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lilith en "King" staan allebei open :Y)


    [ heaven knows ]

    Valkyria schreef:
    RELATIEVOORSTELLEN
    BROOKS

    VOORSTELLEN

    • Elodie: "Woman, you scare me a little."
          Ik denk dat Brooks Elodie een heel indrukwekkende vrouw vindt, maar net om die reden ook niet goed weet hoe hij zich in haar buurt moet gedragen en dus misschien nog net dat tikkeltje extra over zijn woorden (of voeten, ook zeer goed mogelijk) zal struikelen als hij haar aan moet spreken. (Ik bedoel het op een positieve manier. Beetje Golden Retriever enegery?)
    Buiten het werk om zie ik hen niet veel contact hebben, gezien ze weinig persoonlijke raakvlakken hebben?

    • Mayra:


    • Gareth: "Don't be such a sourwolf."

    • Victoria: "I agree, I agree, I agree."
          Zowel Victoria als Brooks hebben bij S.P.O.T. de job van hun dromen in het vooruitzicht en geven zich beiden de volle 100 % voor hun werk. Ik denk dat dit wel een band kan geschept hebben doorheen hun opleiding? Misschien zelfs een vriendelijke competitie?
    Bovendien is hij volgens mij de ideale persoon om haar wat meer uit haar schulp te doen komen.

    • Christopher: "When I grow up..."
          Ik zie Brooks naar Chris opkijken als de grote broer die hij nooit gehad heeft. Christopher heeft het ideale karakter om de constante gedachten in Brooks' hoofd een beetje te stillen, en ik denk dat hij heel graag met Chris zou samenwerken - mede, maar niet uitsluitend, daardoor.
    Ze hebben beiden een sterke mentale barrière, wellicht kunnen ze hierop nog verder oefenen met elkaar? Hand-to-hand, daarentegen, is dan weer Brooks' minder gehoonde kant, en hij zou er zich niet om schuwen om van Christopher bij te leren, mocht die bereid zijn hem te helpen bij zijn trainingen.
    Misschien kunnen ze buiten het werk om ook wel eens samen een koffie drinken en ik weet zeker dat Brooks op de eerste rij staat mocht Christopher ooit een babysit voor Stella nodig hebben.

    • Ethan:

    BEVESTIGD

    • Fyodor: "We're both both."
          Fyodor en Brooks kunnen het schitterend met elkaar vinden, al was dit niet meteen vanzelfsprekend. Hij heeft zijn best moeten doen Fyodor's eerste indruk van hem te doen keren, maar met zijn harde werk en can-do-attitude is hij daar succesvol in geslaagd.
    Ze vullen elkaar goed aan, maar wat hun dynamiek het sterkste maakt is dat Fyodor precies weet hoe hij Brooks in kan tomen wanneer dat nodig is, terwijl Brooks vaak ontbrekende details ziet die Fyodor's totaalbeeld aanvullen, én deze aanbrengt zonder in zijn vaarwater te komen.
    Brooks leert sinds een jaar Russisch van Fyodor. Hij is hiermee verre van vloeiend, maar hij is leergierig en geïnteresseerd.
    Work hard, play hard is een passend motto voor hen.



    Zo :Y)
    Ik denk dat ik iedereen heb? Voor Mayra en Ethan zag ik nog geen persoonlijkheid dus die heb ik voorlopig open gelaten, is wat moeilijk zo.

    Dit zijn enkel voorstellen. Alles is bespreekbaar, ook als je t hélemaal anders ziet. Ik hoor graag wat jullie denken, en dan kunnen we verder bespreken (flower)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    — s p e c i a l t i e s
    weaknesses: light, definitely natural, or brightness as LED and neon lamps (she's much like a vampire), using her powers in an intensive way might make her lose her mind, certain substances. (Ze was opgesloten in een ruimte waar het constant “te licht” was.)

    LILITH, formerly known as Ophelia, got imprisoned in “‘t Fort” with good reason. She was arrested at least 5 years ago during a ritual she performed in the woods with other practitioners. To enhance her powers, and grow stronger, she sacrificed people without mercy—controlled them with her abilities to let darkness wholly take them over. She has done cruel things in this lifetime, and she surely wouldn't back down easily—for no one.
    Lilith enjoys toying with her victims (aka. any human at all), which basically means that she will try to “darken” their thoughts, memories, and thus characteristics. Because it is in that darkness that human beings truly learn themselves. (F.e. might it be that her victim in case would solely have ‘positive’ memories, she could darken or withhold these—and the other way around; individuals with a dark past, deceased loved ones, etc. She would make them believe they still exist, confuse them in this manner. When she sees or pries in one's memories, Lilith almost becomes one with them; which is why she doesn't know who she truly is as well, because she carries around other memories (every time she uses these powers).
          Furthermore, the remainder of her powers are these:
    ✦      Night Vision: User has excellent night vision, the ability to see in low light conditions or even total darkness.
    ✦      The power to bring shadows to life. The user can transform their and/or other's shadows into living beings. As the rule of anything happening to the real body happens to the shadow, this ability may allow the user to warp the shadow to manipulate the form of themselves or others, causing anything that happens to the shadow to be reflected in the true body; in short, a form of "reverse shadow puppetry.”
    ✦      Darkness Empowerment. The power to be empowered in the dark or by darkness.
    ✦      Shadow Generation: The power to generate shadows and darkness. The user can generate and project shadows and darkness which absorb or nullifies light in the area. (She has a pet-shadow, a raven named Nero.)
    ✦      Eternal Darkness: The power to create a blanket of absolute darkness. The user is able to create a field of absolute impenetrable darkness that completely negates sight and may also dull or even completely negate the other senses.
    ✦      (Shadow & darkness manipulation, mind control/illusions, in short.)

    Ik heb dat daarstraks in Lilith haar rol toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2024 - 12:09 ]


    [ heaven knows ]

    Het staat me even niet meer bij, maar de nummers kunnen hun krachten in het Fort niet gebruiken, toch?


    [ heaven knows ]

    Ik zoek voor 23 nog

    -People who like to talk to him even if thé talks don't make sence
    - numbers who take him with them when activities/free time is there
    -maybe someone who hides extra meds to give Conan when needed?
    - numbers who manipulate him /use him
    - maybe someone he can kiss with Platonically


    Other options are always welcome

    [ bericht aangepast op 21 juni 2024 - 12:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ilyndrathyl schreef:
    Het staat me even niet meer bij, maar de nummers kunnen hun krachten in het Fort niet gebruiken, toch?


    Jawel, hoor. Ze werden alleen wel onder controle gehouden (: maar er mogen gerust ongelukken oid gebeurd zijn wanneer de controle niet groot genoeg was!
    zeker op de dag van de ontsnapping ontstond er door verschillende brandjes chaos, waardoor de beveiliging uitviel en de nummers volledige vrijheid kregen qua krachten


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    (...)
    Jawel, hoor. Ze werden alleen wel onder controle gehouden (: maar er mogen gerust ongelukken oid gebeurd zijn wanneer de controle niet groot genoeg was!
    zeker op de dag van de ontsnapping ontstond er door verschillende brandjes chaos, waardoor de beveiliging uitviel en de nummers volledige vrijheid kregen qua krachten

    Oké! Ik zie Lilith overigens nog niet in de "briefing" staan? Ze is nummer 4, kracht: duisternis, leeftijd: 27. Als cijfer op de gevarenfactor zou ik haar eigenlijk wel 10/10 geven, want ze deinst voor niemand terug en is ook niet bang voor wat bloed. Maar ik zal het voor de RPG op een 9 houden. (:


    [ heaven knows ]

    Iemand die met Twelve wil meeten? :)


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Kasey zou ik een 6/10 geven, maar Gaya een 8,5/10. Everything to protect the host.

    Zwakte voor beiden is vuur. Kasey ivm dat ze phyto heeft en Gaya heeft angst voor vuur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik laat de zwakte en gevarenfactor voor Thirteen met vraagtekens staan. Dit mogen de SPOTs zelf gaan ondervinden tijdens het RPG ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'