• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk - Athalar - Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik wil proberen vandaag Victoria af te maken! En heeeeel misschien wil ik nog een mannelijke crimineel??


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tahani schreef:
    Ik wil proberen vandaag Victoria af te maken! En heeeeel misschien wil ik nog een mannelijke crimineel??


    You know I'd love that :3


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Nummers staan in het rollentopic (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Guys, wat zijn alle rollen en opzetjes tot nu toe gaaf zeg!!! 🥹😍🙏🏻
    Krijg er helemaal motivatie van! Ik ga morgen zelf lekker verder aan m’n meid werken 💃


    You could rattle the stars.

    jongensss ik word door al deze tweede rollen ook tempted voor nog een rol jsjs.


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    midnight_rain schreef:
    jongensss ik word door al deze tweede rollen ook tempted voor nog een rol jsjs.


    I feel this 🥺

    Nobody's stopping you guys...


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Zijn er nog bepaalde rollen nodig 👀?


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Ohja nog even een vraagje!
    Is er een bepaalde lijn om te volgen met hoe lang bepaalde nummers in het Fort aanwezig waren? Of is daar vrijheid in?


    You could rattle the stars.

    midnight_rain schreef:
    Zijn er nog bepaalde rollen nodig 👀?


    Niet specifiek, dus je kan alles kiezen (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Madwoman schreef:
    Ohja nog even een vraagje!
    Is er een bepaalde lijn om te volgen met hoe lang bepaalde nummers in het Fort aanwezig waren? Of is daar vrijheid in?


    Daar is zeker vrijheid in! Over het algemeen lopen er, op enkele uitzonderingen na, geen kinderen rond (nummer 7 & 5 mogen zeker hun geschiedenis behouden), aangezien dat dat waarschijnlijk te veel problemen zou geven bij een deel van het personeel.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Seven is zo goed als af (flower)

    Nu even fantaseren over een tweede rol

    Frisk schreef:
    (...)

    Niet specifiek, dus je kan alles kiezen (:


    Zou ik nog een female spot rekruut kunnen reserveren? Ik kreeg gisteravond een idee en het is ondertussen al geëscaleerd naar een volledige geschiedenis 🙈


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    midnight_rain schreef:
    (...)

    Zou ik nog een female spot rekruut kunnen reserveren? Ik kreeg gisteravond een idee en het is ondertussen al geëscaleerd naar een volledige geschiedenis 🙈


    Hahaha, I love it. Dat mag zeker!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Exulansis > Vice


    Omnia mutantur, nihil interit