• SPOT
    Special      ⊙      Paranormal      ⊙      Operations      ⊙      Team
    Rollentopic komt nog!

    Om tot het SPOT - soms ook wel De Cel - toegelaten te worden, moet je de beste van de beste zijn: topconditie, hoge intelligentie, stalen zenuwen en een ijzersterke geest. De 3-jarige opleiding is dan ook niet voor iedereen weggelegd.

    Wanneer het Fort afbrandt en enkelen van de gevaarlijkste, paranormaal begaafde gevangenen ontsnappen, zit het hoofdteam in de shit. Daarom worden zelfs de rekruten, meteen voor de leeuwen gegooid. Met hun ervaren leiders moeten de groentjes op pad.

    Dé vraag: wie jaagt op wie?

    Achtergrondinfo: klik!

    Deze RPG is nog niet mooi afgewerkt. Dit topic is dan ook in eerste instantie om met de geïnteresseerden te overleggen en zo het plot en de rollen uit te werken. Alle feedback is welkom!

    Beheerders: Frisk - Athalar - Valkyria
    ROLLEN
    ⦿      user - Naam - leeftijd - pronouns - FC - nr. / SPOT - kracht - p.

    S.P.O.T. agenten
    ⦿      Liara - Fyodor Aleksej Orlov - 37 - hij / hem - Oleg Abramov - leider / strategic analyst / senior mentor- p. 3
    ⦿      Reeses - Naam - leeftijd - hij / hem - Adam Levine - rookie mentor - p. 0

    S.P.O.T. rekruten
    ⦿      Vice - Elodie Ana de Torote - 26 - zij / haar- FC Alicia Vikande - psychological tactist / EHBO - p. 2
    ⦿      Halsin - Mayra Estrada-Reyes - 29 - zij / haar- FC - p. 3
    ⦿      Tahani - Victoria Esther Montague - 5 - zij / haar- FC Florence Pugh - senior - p. 4
    ⦿      Saureus - Naam - leeftijd - hij / hem- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - SPOT - p. 0
    ⦿      Mijita - Gareth Wright- leeftijd - hij / hem - FC - SPOT - p. 3
    ⦿      Valkyria - Brooks Rigsby - 24 - hij / hem- FC Anthony Turpel - senior - IT / Analyst - p. 2

    Nummers
    ⦿      Frisk - Vijf - 26 - hij / hem - no FC - nr 5 - jack-of-all-trades - p. 4
    ⦿      eternalsunshine - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. 7 - kracht - p. 4
    ⦿      lotte - Naam - leeftijd - hij / hem- FC Theo James - nr. - kracht- p. 0
    ⦿      Tahani - Naam - leeftijd - hij / hem - FC - nr. - kracht - p.0
    ⦿      Athalar - Thirteen - 25 - zij / haar- FC Renee Murden - nr. 13 - elektrokinese (?) - p. 3
    ⦿      Madwoman - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 3 - kracht - p. 0
    ⦿      Ilyndrathyl - Ophelia - 27- zij / haar- FC - nr. 4 - duisternis - p. 3
    ⦿      Saureus - Evelyn Harper - 22 - zij / haar- FC Sage Tullis - nr. 36 - kracht - p. 4
    ⦿      midnight_rain - Naam - leeftijd - zij / haar- FC - nr. 6 - charmvoice - p. 0



    [ bericht aangepast op 14 juni 2024 - 13:07 ]


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik wil graag een man reserveren, ben nog niet helemaal uit of hij een nummer of een spot word, FC Theo James !


    someone out there feels better because you exist

    Frisk schreef:
    Ik kan jullie er allebei al bij zetten, maar zonder verplichting o.i.d.!

    Als alles wat we hebben, goed klinkt voor jullie, zullen we vanavond een rollentopic openen ^^


    Ja sounds good!


    You could rattle the stars.

    Frisk schreef:
    (...)
    Yesh! (hoeft niet op Q, you got my number/insta ^^)

    (Um, I actually don't, haha, but I feel honored ;'D) Ik zal een bericht in elkaar flansen voor Q!


    [ heaven knows ]

    Mijita schreef:
    (...)
    (Um, I actually don't, haha, but I feel honored ;'D) Ik zal een bericht in elkaar flansen voor Q!

    Oh sorry, ik heb me vergist haha. Genant 😶


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    (...)
    Oh sorry, ik heb me vergist haha. Genant 😶

    Hahaha, geen probleem, kan gebeuren. Moest ook ff dubbelchecken!


    [ heaven knows ]

    1. Team en gevangenen
    2. Kom ik nog op terug.
    3. Alleen de gevangenen
    4. Alleen via Q!


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    'Vanavond'...

    Hierbij dus het rollentopic:
    KLIKKERDEKLIK


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik stel deze vraag even hier: zit er een max op de leeftijd?


    [ heaven knows ]

    Hi, ik heb een vraag! Kunnen spots ook corrupt zijn? #askingforafriend ☺️


    someone out there feels better because you exist

    MT!


    What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

    Iotte schreef:
    Hi, ik heb een vraag! Kunnen spots ook corrupt zijn? #askingforafriend ☺️


    Mhmmm, dat klinkt interessant, maar ik denk dat ik eerst wat meer wil weten wat je idee is, voor we toestemmen (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Frisk schreef:
    (...)

    Mhmmm, dat klinkt interessant, maar ik denk dat ik eerst wat meer wil weten wat je idee is, voor we toestemmen (:


    Iiiiii! Say no more!!!! Ik ga m’n idee in m’n hoofd even duidelijk op papier proberen te zetten en jou een pb’tje sturen 😏😏😏


    someone out there feels better because you exist

    Mijita schreef:
    Ik stel deze vraag even hier: zit er een max op de leeftijd?


    Ik heb je vraag even doorgespeeld en hier zijn we op uit gekomen:
    In principe niet, zolang het het plot niet hindert.
    Bv: een SPOT agent van pakweg 70 is al moeilijker omdat ze fit een weerbaar horen te zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT.


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Alright! De grootste voorkeur ging uit naar Discord, dus bij deze: TADAAAA *O*
    Voor degenen die geen Discord hebben, of hier gewoonweg niet achter staan: totally valid; we zorgen ervoor dat belangrijke zaken ook tot bij jullie raken (flower)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.