• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Laleah schreef:
    Zal ik er nog eens een gooien? If I may.. I'm bored..

    Met wie heeft jouw hoofdpersonage een hechte band? Hoe is die band tot stand gekomen?


    Met haar tweelingszus. 😊
    Ik denk dat gemis de band alleen maar hechter heeft gemaakt en de herinneringen belangrijker.


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Met haar tweelingszus. 😊
    Ik denk dat gemis de band alleen maar hechter heeft gemaakt en de herinneringen belangrijker.


    Dit klinkt wel intrigerend :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Laleah schreef:
    Zal ik er nog eens een gooien? If I may.. I'm bored..

    Met wie heeft jouw hoofdpersonage een hechte band? Hoe is die band tot stand gekomen?


    Fia heeft een hechte band met Thorin Oakenshield (duhhh), hoe deze tot stand komt is misschien beetje van een spoiler maar alles hangt samen met de missie van Fia. Ze leert Thorin, die op dat moment een jonge charmante dwergenprins is, kennen in Erebor. Beide beleefden een eerder droevige jeugd en vinden elkaar in hun onzekerheden en eenzaamheid.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Laleah schreef:
    Zal ik er nog eens een gooien? If I may.. I'm bored..

    Met wie heeft jouw hoofdpersonage een hechte band? Hoe is die band tot stand gekomen?


    Met haar beste vriend, wie ze van kleins af aan al kent en met wie ze samen is opgegroeid. Ze delen dan ook echt bijna alles samen, al gaan ze wel een periode door waarin ze nu misschien een beetje wat vaker tegenover elkaar komen te staan.



    Overigens staat mijn schrijven op het moment even op een laag pitje. Het werk was de afgelopen weken druk en ook m'n kiddos hadden hun laatste weken op school waardoor het hectisch was hier thuis.
    Nu eindelijk vakantie, waarin ik hoop gaandeweg weer terug in de ritme te komen zodat ik na de vakantie hopelijk een goede inhaalslag kan gaan maken 😊


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Laleah schreef:
    Zal ik er nog eens een gooien? If I may.. I'm bored..

    Met wie heeft jouw hoofdpersonage een hechte band? Hoe is die band tot stand gekomen?

    Er bestaat een haat/liefde verhouding tussen mijn main characters, maar stiekem zijn ze wel elkaars bestie. Dat krijg je als je je hele leven aan iemand vasthangt :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben de 100K gepasseerd! *O*
    En net begonnen aan het laatste hoofdstuk. ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik ben de 100K gepasseerd! *O*
    En net begonnen aan het laatste hoofdstuk. ;o


    So close ^^ En dat met nog best wel wat tijd te gaan (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Mag ik ook een keer een vraag stellen? (: Om het topic weer wat leven in te blazen en ons allen gemotiveerd te houden ^^

    Hoe heb je het karakter van je hoofdpersonage(s) verzonnen?


    i still wanna answer this one bc it's a funny story but tldr bc i gotta go have bf-gf time: it's bes' fault


    help

    Ik ben klaaaaar! *O*
    Toen het einde in zicht was wilde ik er ook aan schrijven zodra ik kon x)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik ben klaaaaar! *O*
    Toen het einde in zicht was wilde ik er ook aan schrijven zodra ik kon x)


    Congratualations! Herkenbaar gevoel, zo benieuwd naar het einde.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Ringwraith schreef:
    Ik ben klaaaaar! *O*
    Toen het einde in zicht was wilde ik er ook aan schrijven zodra ik kon x)


    Whohooo!! Strijder! Fixt gewoon even een heel boek in 5 maanden HAHA

    Ik he zojuist very proudly de 60k gehaald! Nog 10k en dan heb ik mijn doel deze maand ook gehaald met Camp Nano. Zat behoorlijk vast in wat moeilijke scenes dus ik ben blij dat ik daar uit ben :P


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Whohooo!! Strijder! Fixt gewoon even een heel boek in 5 maanden HAHA

    Ik he zojuist very proudly de 60k gehaald! Nog 10k en dan heb ik mijn doel deze maand ook gehaald met Camp Nano. Zat behoorlijk vast in wat moeilijke scenes dus ik ben blij dat ik daar uit ben :P


    Er zijn ook boeken van 60K dus eigenlijk heb jij het ook gehaald ^^ En het is inderdaad mega relaxed als je die moeilijke scènes achter de rug hebt 🥰


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Er zijn ook boeken van 60K dus eigenlijk heb jij het ook gehaald ^^ En het is inderdaad mega relaxed als je die moeilijke scènes achter de rug hebt 🥰


    hahaha dat is waar! maar echt.. soms lijkt het echt alsof er zo'n muur voor je staat waar je maar niet de juiste tools voor hebt om doorheen te breken. En dan ineens BOEM! :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Waaaah ik kwam in een hyperfocus terecht en heb vandaag ruim 3000 woorden geschreven :| Nu helemaal gaar maar wel satisfied hahah


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Waaaah ik kwam in een hyperfocus terecht en heb vandaag ruim 3000 woorden geschreven :| Nu helemaal gaar maar wel satisfied hahah


    Holy shittt wat goed!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.