• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het gaat wat traag de laatste weken bc holiday and I'm working on three cosplays at once bc I have cons and shoots planned, maar ik heb eindelijk 70k gehaald en

    Kai heeft zijn magie and is starting to become a little bitchboy


    and I hope to pick it up a bit more again after all my busy shit

    Hoe houden jullie trouwens de motivatie erin als reacties laag liggen? :')

    [ bericht aangepast op 30 juli 2024 - 21:10 ]


    help

    RSK schreef:
    Het gaat wat traag de laatste weken bc holiday and I'm working on three cosplays at once bc I have cons and shoots planned, maar ik heb eindelijk 70k gehaald en
    Kai heeft zijn magie and is starting to become a little bitchboy


    and I hope to pick it up a bit more again after all my busy shit

    Hoe houden jullie trouwens de motivatie erin als reacties laag liggen? :')



    Waaaauw 70K, wat supergoed!!! Zeker als je ook nog zoveel drukte ernaast hebt.

    Motivatie is inderdaad lastiger als je minder reacties krijgt, maar vooral de reacties die je wel krijgt koesteren, denk ik? En daarnaast jezelf proberen voor te houden dat je het voor jezelf schrijft enzo (al vind ik die zelf ook heeeeeel lastig 😂)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)


    Waaaauw 70K, wat supergoed!!! Zeker als je ook nog zoveel drukte ernaast hebt.

    Motivatie is inderdaad lastiger als je minder reacties krijgt, maar vooral de reacties die je wel krijgt koesteren, denk ik? En daarnaast jezelf proberen voor te houden dat je het voor jezelf schrijft enzo (al vind ik die zelf ook heeeeeel lastig 😂)


    Jaa vind het zo stom dat mijn motivatie daardoor beïnvloed wordt, want in principe schrijf ik ook nog steeds voor mezelf :')


    help

    RSK schreef:
    (...)

    Jaa vind het zo stom dat mijn motivatie daardoor beïnvloed wordt, want in principe schrijf ik ook nog steeds voor mezelf :')


    Jaa maar het is ook wel weer logisch natuurlijk. Schrijven is best wel hard werken en zeker zo'n lang verhaal, dus een beetje erkenning is dan ook wel lekker 🥲
    Maar goed, kwaliteit boven kwantiteit dan maar? Elke reactie betekent toch dat iemand je verhaal leest en dat je het dus niet helemaal alleen voor jezelf doet.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    RSK schreef:
    Het gaat wat traag de laatste weken bc holiday and I'm working on three cosplays at once bc I have cons and shoots planned, maar ik heb eindelijk 70k gehaald en
    Kai heeft zijn magie and is starting to become a little bitchboy


    and I hope to pick it up a bit more again after all my busy shit

    Hoe houden jullie trouwens de motivatie erin als reacties laag liggen? :')


    Het helpt wel - vind ik - om te weten dat de reacties overal laag liggen. Dan weet je in elk geval dat het niet aan je verhaal ligt. ;p
    Maar het blijft wel jammer natuurlijk. Mijn SOTY-verhaal is dan wel klaar, maar ik ervaar hetzelfde met andere verhalen en probeer maar vooral te focussen op het feit dat ik het zélf een leuk verhaal vind, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Het helpt wel - vind ik - om te weten dat de reacties overal laag liggen. Dan weet je in elk geval dat het niet aan je verhaal ligt. ;p
    Maar het blijft wel jammer natuurlijk. Mijn SOTY-verhaal is dan wel klaar, maar ik ervaar hetzelfde met andere verhalen en probeer maar vooral te focussen op het feit dat ik het zélf een leuk verhaal vind, haha.


    Jaa, ik vind het spijtig. ): Vraag me af waar iedereen plots heen is


    help

    RSK schreef:
    (...)

    Jaa, ik vind het spijtig. ): Vraag me af waar iedereen plots heen is


    Dit topic is ook al een tijdje minder actief. Denk dat het ook wel de tijd van het jaar is waarin je veel andere activiteiten hebt, met dit mooie weer.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    RSK schreef:
    Het gaat wat traag de laatste weken bc holiday and I'm working on three cosplays at once bc I have cons and shoots planned, maar ik heb eindelijk 70k gehaald en
    Kai heeft zijn magie and is starting to become a little bitchboy


    and I hope to pick it up a bit more again after all my busy shit

    Hoe houden jullie trouwens de motivatie erin als reacties laag liggen? :')

    Interne motivatie omdat ik het een cool verhaal vond? Idk, never had many reactions on it to begin with so it has always been because I wanted to write.
    Though this might also be part of why I kinda stopped working on it.

    Meh ik kom in de knoop met mijn plot en hoe ik alle touwtjes op de juiste manier met de juiste timing kan vastknopen en dat demotiveert ):


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Meh ik kom in de knoop met mijn plot en hoe ik alle touwtjes op de juiste manier met de juiste timing kan vastknopen en dat demotiveert ):

    ik wil alleen even zeggen dat dit zo herkenbaar is en tot nog toe bij al m'n verhalen gebeurd 😬 dus toi toi toi!!


    [ heaven knows ]

    RSK schreef:
    Het gaat wat traag de laatste weken bc holiday and I'm working on three cosplays at once bc I have cons and shoots planned, maar ik heb eindelijk 70k gehaald en
    Kai heeft zijn magie and is starting to become a little bitchboy


    and I hope to pick it up a bit more again after all my busy shit

    Hoe houden jullie trouwens de motivatie erin als reacties laag liggen? :')


    Goh, ik denk dan altijd als ik het hier niet plaats krijg ik helemaal geen reacties 😉

    Maar ik vind de combinatie werken, huishouden (en ook nog beetje verbouwen/schilderen) en sociaal leven toch wel zwaarder dan ik had verwacht. Heel vaak wil ik wel schrijven, maar loopt mijn planning anders en dan kom ik uiteindelijk toch niet toe aan schrijven. En als ik dan toch de tijd vind, is het weer zo lang geleden dat ik echt in het verhaal moet komen... 😔


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Goh, ik denk dan altijd als ik het hier niet plaats krijg ik helemaal geen reacties 😉

    Maar ik vind de combinatie werken, huishouden (en ook nog beetje verbouwen/schilderen) en sociaal leven toch wel zwaarder dan ik had verwacht. Heel vaak wil ik wel schrijven, maar loopt mijn planning anders en dan kom ik uiteindelijk toch niet toe aan schrijven. En als ik dan toch de tijd vind, is het weer zo lang geleden dat ik echt in het verhaal moet komen... 😔


    Dat klinkt zo bekend. Heb er alleen nog geen remedy voor gevonden helaas :/


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Grace schreef:
    (...)

    Goh, ik denk dan altijd als ik het hier niet plaats krijg ik helemaal geen reacties 😉

    Maar ik vind de combinatie werken, huishouden (en ook nog beetje verbouwen/schilderen) en sociaal leven toch wel zwaarder dan ik had verwacht. Heel vaak wil ik wel schrijven, maar loopt mijn planning anders en dan kom ik uiteindelijk toch niet toe aan schrijven. En als ik dan toch de tijd vind, is het weer zo lang geleden dat ik echt in het verhaal moet komen... 😔


    Oh ja en ik heb ook altijd alleen inspiratie wanneer ik helemaal geen tijd heb, en als ik het dan een keer wel heb, is het ineens verdwenen🥲


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    I have returned! Van een welverdiende vakantie in Griekenland en het is weer tijd me op m'n story te storten! How's it going with everyone? We still going strong?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    I have returned! Van een welverdiende vakantie in Griekenland en het is weer tijd me op m'n story te storten! How's it going with everyone? We still going strong?


    Ik heb intussen mijn verhaal helemaal opnieuw herwerkt (buiten Qreaties uiteraard) naar een verhaal in een nieuwe wereld met onbekende personen en deze is intussen 170K, GOD I need a holiday to Greece now too I believe ;p
    Anders alles helemaal goed met mij ja!
    Je vakantiefoto's zagen er trouwens zalig uit, blij dat je zo genoten hebt en welkom terug :D


    Those who don't believe in magic will never find it!