• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    (...)

    Wat is je doel en hoe ver ben je? Ik heb zelf besloten dat ik het eventueel 'afraffel' om toch het 'einde' te halen, en dan het verbeter als de deadline verstreken is haha


    Dit is echt een mood, haha.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Caverna schreef:
    (...)

    Wat is je doel en hoe ver ben je? Ik heb zelf besloten dat ik het eventueel 'afraffel' om toch het 'einde' te halen, en dan het verbeter als de deadline verstreken is haha


    Haha ja dit deed ik een paar jaar geleden ook. Ik heb er toen gewoon een einde aan gebreid en heb na SOTY een "alternatief einde" geschreven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    (...)

    haha uhh.. Nou ik heb een gestructureerd plan en darvan zit ik nu op ongeveer 70%. Maar ik ben sinds deze maand bezig met een schrijfwedstrijd waarin ik voor dec +/- 40k af moet hebben (afhankelijk van hoe lang de story uiteindelijk wordt) om dit op tijd in te kunnen leveren. SOTY deed ik voor de fun en stok achter de deur, maar ik vind die andere schrijfwedstrijd even iets belangrijker dus daar wil ik eerst aan werken en dat af hebben. Maar dan heb ik niet genoeg tijd voor SOTY ben ik bang :$ i wanna do both maar aint got the time :(


    Oeh, wat voor wedstrijd doe je mee? (: Snap wel dat daar je prioriteit ligt, dan is het ook gewoon een kwestie van niet te streng zijn voor jezelf denk ik ;p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Turian schreef:
    M'n vriend wil een schrijfchallenge met mij doen, dus wie weet dat ik toch nog die 25k ga halen 😂.


    Wel echt leuk dat je vriend ook schrijft! Ik houd van mijn vriend maar hij snapt niks van het schrijven 😂 Ik vertelde dat ik nog 170 woorden moet voor de 60K en hij zei: 'Oh is dat veel?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Wel echt leuk dat je vriend ook schrijft! Ik houd van mijn vriend maar hij snapt niks van het schrijven 😂 Ik vertelde dat ik nog 170 woorden moet voor de 60K en hij zei: 'Oh is dat veel?'


    HAHAHAHA same here with mine xD je kan het 100x uitleggen en ze blijven het vragen


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Caverna schreef:
    (...)

    Oeh, wat voor wedstrijd doe je mee? (: Snap wel dat daar je prioriteit ligt, dan is het ook gewoon een kwestie van niet te streng zijn voor jezelf denk ik ;p


    Er is een uitgeverij waar ik interesse in heb en die hebben nu een best wel lowkey wedstrijd lopen. Dus ik dacht imma go try it xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Caverna schreef:
    (...)

    Wel echt leuk dat je vriend ook schrijft! Ik houd van mijn vriend maar hij snapt niks van het schrijven 😂 Ik vertelde dat ik nog 170 woorden moet voor de 60K en hij zei: 'Oh is dat veel?'


    Jaaa, is wel chill dat hij iig de basis begrijpt en ik denk ik ook wel met hem kan brainstormen! Verder is hij niet veel actief though en hij stelde initieel 25k in een maand voor als doel. Ik moest hem vertellen dat dat wel heel enthousiast was en dat 10k realistischer is 😂. Maar snap dat een noob soms ook wat frustrerend kan zijn, haha.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Wieeeeh ik heb de 60K aangetikt! En mijn vertrouwen is gegroeid dat ik het af ga krijgen :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Wieeeeh ik heb de 60K aangetikt! En mijn vertrouwen is gegroeid dat ik het af ga krijgen :3


    you can do it! 🙌


    The soul needs autumn.

    Caverna schreef:
    Wieeeeh ik heb de 60K aangetikt! En mijn vertrouwen is gegroeid dat ik het af ga krijgen :3


    Omg yaaaaaaaaaasss!!!! You can do it!!! (blush)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Caverna schreef:
    Wieeeeh ik heb de 60K aangetikt! En mijn vertrouwen is gegroeid dat ik het af ga krijgen :3


    Dat moet ja, we willen allemaal weten hoe het afloopt met Floor en Lysanne *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat moet ja, we willen allemaal weten hoe het afloopt met Floor en Lysanne *O*


    Hihi, na mijn vakantie komt er een nieuw hoofdstuk! Ik droomde vannacht nog over de onthulling van Olivier z'n geheim 😂😂 Laten we het er maar op houden dat de droom over de salami scène sterker was hahaha


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Hihi, na mijn vakantie komt er een nieuw hoofdstuk! Ik droomde vannacht nog over de onthulling van Olivier z'n geheim 😂😂 Laten we het er maar op houden dat de droom over de salami scène sterker was hahaha


    Ik was stiekem vergeten dat Olivier een geheim had but now i rly gotta know


    help

    Ik heb nog maar eens een nieuw Nothing But Thieves liedje in Kais playlist geyeet (honestly half of that playlist is NBT) and suddenly inspiration

    sadly it's inspiration for a chapter further on than where i am currently at


    help

    RSK schreef:
    Ik heb nog maar eens een nieuw Nothing But Thieves liedje in Kais playlist geyeet (honestly half of that playlist is NBT) and suddenly inspiration

    sadly it's inspiration for a chapter further on than where i am currently at


    Kun je dat hoofdstuk niet gewoon eerst schrijven? (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain