• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    Dat moment dat je ineens bedacht hebt hoe je wilt dat je verhaal tot een climax komt :3 Nu hopen dat m'n personages mee gaan werken, haha!

    Heerlijk is dat wanneer de stukjes ineens zo op zijn plaats vallen. Ik duim voor brave personages die precies doen wat je wil!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I'm kicking and screaming (in a good sense) while writing a chapter rn, oops


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fireling schreef:
    I'm kicking and screaming (in a good sense) while writing a chapter rn, oops


    Hahaha genoeg beleving in ieder geval :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Lastig. Zelf helpt het me om te wachten op een ingeving, want als ik tijd en ruimte heb, heb ik vaak de minste inspiratie xD Maar goed, dat verschilt per persoon natuurlijk.


    Jaa, duurt ook nog wel even tegen dat ik er ben, dus komt wel goed denk ik


    help

    Ik heb 30K gehaald, en dat is het maximaal aantal woorden dat ik ooit zelf aan een verhaal geschreven heb, dus dat is nogal een mijlpaal :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Ik heb 30K gehaald, en dat is het maximaal aantal woorden dat ik ooit zelf aan een verhaal geschreven heb, dus dat is nogal een mijlpaal :3


    Proficiaaat! Ik heb een paar dagen geleden 50k gehaald en dat is denk ik ook het snelste dat ik ooit zoveel aan een verhaal geschreven heb haha


    help

    Caverna schreef:
    Ik heb 30K gehaald, en dat is het maximaal aantal woorden dat ik ooit zelf aan een verhaal geschreven heb, dus dat is nogal een mijlpaal :3


    Aah, wat goed! Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal en je mag meer dan trots zijn op jezelf 🙏🏻🤍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik was dus helemaal vergeten dit nieuwe topic te volgen, maar even zeggen; wat is iedereen goed bezig!
    Ik heb in mei echt alles laten slabakken want mijn hoofd zat helemaal bij Richard Armitage en oh God hem in het echt zien en spreken heeft dat niet veel beter gemaakt :p
    Ik ben basically een puddle die je kan samen dweilen momenteel.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    Ik was dus helemaal vergeten dit nieuwe topic te volgen, maar even zeggen; wat is iedereen goed bezig!
    Ik heb in mei echt alles laten slabakken want mijn hoofd zat helemaal bij Richard Armitage en oh God hem in het echt zien en spreken heeft dat niet veel beter gemaakt :p
    Ik ben basically een puddle die je kan samen dweilen momenteel.


    Dus je verwachtingen zijn overtroffen? 🤩 Hoe was het?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Dus je verwachtingen zijn overtroffen? 🤩 Hoe was het?


    Wellll ik kon natuurlijk altijd nog wat meer tijd met hem spenderen, maar waar ik misschien nog dacht hhhmmm is hij wel echt zo'n geweldig iemand? Is hij wel echt zo spontaan en grappig en lief enzo, is me nu wel bewezen dat hij effectief een heel zachtaardig, lief, grappig en slim man is!
    Dus daarin ben ik nu alleen nog meer into him, hij is ook zoooo handsome in het echt, die ogen, die lach,... (Ik ben gelukkig getrouwd hoor voor alle duidelijkheid, mijn man is alleen ook helemaal gek op Richard intussen).

    Spijtig genoeg vliegen zo'n momenten echt voorbij maar ik heb er wel echt van genoten, het was leuk hem even te spreken, vragen te stellen en dan met een gesigneerd boek weer naar huis toe te trekken. Plus Zurich is prachtig OMG someone should have warned me about that.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    (...)

    Wellll ik kon natuurlijk altijd nog wat meer tijd met hem spenderen, maar waar ik misschien nog dacht hhhmmm is hij wel echt zo'n geweldig iemand? Is hij wel echt zo spontaan en grappig en lief enzo, is me nu wel bewezen dat hij effectief een heel zachtaardig, lief, grappig en slim man is!
    Dus daarin ben ik nu alleen nog meer into him, hij is ook zoooo handsome in het echt, die ogen, die lach,... (Ik ben gelukkig getrouwd hoor voor alle duidelijkheid, mijn man is alleen ook helemaal gek op Richard intussen).

    Spijtig genoeg vliegen zo'n momenten echt voorbij maar ik heb er wel echt van genoten, het was leuk hem even te spreken, vragen te stellen en dan met een gesigneerd boek weer naar huis toe te trekken. Plus Zurich is prachtig OMG someone should have warned me about that.


    aaah fijn om te horen dat hij geen opgeblazen dickhead is hahaha


    help

    Ik ben inmiddels de 70K gepasseerd! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik ben inmiddels de 70K gepasseerd! *O*


    Wauw wat goed! Hoeveel heb je nog te gaan?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    Ik ben inmiddels de 70K gepasseerd! *O*


    How zeg, straks haal je me nog in girl! _O_


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Caverna schreef:
    (...)

    Wauw wat goed! Hoeveel heb je nog te gaan?


    Volgens mijn "planning" nog 40K haha. Dus moet nog even xD


    Every villain is a hero in his own mind.