• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LynnBlack schreef:
    (...)

    Ik heb intussen mijn verhaal helemaal opnieuw herwerkt (buiten Qreaties uiteraard) naar een verhaal in een nieuwe wereld met onbekende personen en deze is intussen 170K, GOD I need a holiday to Greece now too I believe ;p
    Anders alles helemaal goed met mij ja!
    Je vakantiefoto's zagen er trouwens zalig uit, blij dat je zo genoten hebt en welkom terug :D


    u have no chill do u


    help

    LynnBlack schreef:
    (...)

    Ik heb intussen mijn verhaal helemaal opnieuw herwerkt (buiten Qreaties uiteraard) naar een verhaal in een nieuwe wereld met onbekende personen en deze is intussen 170K, GOD I need a holiday to Greece now too I believe ;p
    Anders alles helemaal goed met mij ja!
    Je vakantiefoto's zagen er trouwens zalig uit, blij dat je zo genoten hebt en welkom terug :D


    Damnn dat is cool!


    Every villain is a hero in his own mind.

    LynnBlack schreef:
    (...)

    Ik heb intussen mijn verhaal helemaal opnieuw herwerkt (buiten Qreaties uiteraard) naar een verhaal in een nieuwe wereld met onbekende personen en deze is intussen 170K, GOD I need a holiday to Greece now too I believe ;p
    Anders alles helemaal goed met mij ja!
    Je vakantiefoto's zagen er trouwens zalig uit, blij dat je zo genoten hebt en welkom terug :D


    You're adorable! En omg! Wat ben jij goed bezig kind!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    RSK schreef:
    (...)

    u have no chill do u



    I do not no, maar dat is eigenlijk echt een grote problematiek van mij want dan soms is mijn energie echt op en dan kom ik precies uit zo'n diepe put gekropen om weer een beetje normaal te functioneren dus ben ik wel echt aan aan het proberen werken. :X


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Laleah schreef:
    (...)

    You're adorable! En omg! Wat ben jij goed bezig kind!


    Hahahah welja ik had het gevoel goed bezig te zijn, maar zit nu precies weer in een put moment waarbij ik niet goed meer weet wat te doen met mijn leven :p Maar komt weer helemaal goed hoor.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    *heeft net 2 weken na elkaar een hoofdstuk geschreven/geactiveerd* *Who am I* 😂


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    *heeft net 2 weken na elkaar een hoofdstuk geschreven/geactiveerd* *Who am I* 😂


    A proud person. You are a proud person. HAHA Good job!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het enige dat ik momenteel kan doen lijkt alleen staren naar mijn document, blurgh. Dit ding raakt nooit af tegen de deadline :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    -

    [ bericht aangepast op 27 aug 2024 - 13:54 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    LynnBlack schreef:
    (...)


    I do not no, maar dat is eigenlijk echt een grote problematiek van mij want dan soms is mijn energie echt op en dan kom ik precies uit zo'n diepe put gekropen om weer een beetje normaal te functioneren dus ben ik wel echt aan aan het proberen werken. :X


    ohhh i feel that, i never know when to quit either


    help

    Laleah schreef:
    I have returned! Van een welverdiende vakantie in Griekenland en het is weer tijd me op m'n story te storten! How's it going with everyone? We still going strong?


    Still going, het woordje 'strong' mag weggelaten worden :") Ik moet mezelf er echt toe zetten door te gaan, maar ik weet dat er dan uiteindelijk wel weer wat meer motivatie komt dus moet hier maar weer even doorheen ...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik wilde schrijven, maar was nog op zoek naar een fijne playlist en denk dat ik zonet de perfecte heb gevonden want ~vibes~


    The soul needs autumn.

    Ik negeer ook trouwens even de 81 meldingen van nieuwe hoofdstukken die door jullie zijn geschreven, want ik wil ze allemaal heel graag lezen maar ken mezelf dan kom ik helemaal niet aan schrijven toe want I have no selfcontrol en ik wil dan alles in één keer lezen 🫣


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik negeer ook trouwens even de 81 meldingen van nieuwe hoofdstukken die door jullie zijn geschreven, want ik wil ze allemaal heel graag lezen maar ken mezelf dan kom ik helemaal niet aan schrijven toe want I have no selfcontrol en ik wil dan alles in één keer lezen 🫣


    Ik heb ook nog een aantal stories die ik wil lezen maar waar het echt niet van komt :')


    help

    RSK schreef:
    (...)

    Ik heb ook nog een aantal stories die ik wil lezen maar waar het echt niet van komt :')


    Jammer/lastig he
    want ik weet zelf hoe leuk het is om reacties te krijgen dus wil graag iedereen zijn verhalen lezen en reacties achterlaten.


    The soul needs autumn.