• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LynnBlack schreef:
    (...)

    How zeg, straks haal je me nog in girl! _O_


    Haha jij zat op 120 toch? Denk dat ik dat net niet haal.
    En dat hoop ik ook ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Haha jij zat op 120 toch? Denk dat ik dat net niet haal.
    En dat hoop ik ook ;p


    Klopt 120K, nou het kan nog als je al aan 70K zit ga je in de goede richting tenzij je natuurlijk al in de eindsprint zit. Maar het hoeft uiteraard ook niet tot 120K te gaan ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    De activiteit is weer wat lager, dus ik dacht ik doe er nog eens eentje

    Vraag van de week: Wat is er 'nieuw' of 'anders' aan jouw verhaal?


    help

    Vanparys schreef:
    De activiteit is weer wat lager, dus ik dacht ik doe er nog eens eentje

    Vraag van de week: Wat is er 'nieuw' of 'anders' aan jouw verhaal?


    Eeh... ingeburgerd kannibalisme? :Y)

    En ik heb zelf nog geen boek gelezen die steampunk en draken combineert maar zal ook al best bestaan xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Eeh... ingeburgerd kannibalisme? :Y)

    En ik heb zelf nog geen boek gelezen die steampunk en draken combineert maar zal ook al best bestaan xD


    Ooo, over die eerste wil ik wel meer weten 👀


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Ooo, over die eerste wil ik wel meer weten 👀


    Haha. Het is vooral op de achtergrond, hoor. Maar in mijn wereld zijn alle dieren uitgestorven en de elite eet mensenvlees, waarbij de arbeidersklasse hun eigen lichaamsdelen kunnen verkopen als ze heel desperate zijn. En mijn personages zijn een mix van elite en arbeiders, maar het heeft nog niet de clash opgeleverd waarop ik hoopte omdat er zoveel anders aan de hand is :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vanparys schreef:
    De activiteit is weer wat lager, dus ik dacht ik doe er nog eens eentje

    Vraag van de week: Wat is er 'nieuw' of 'anders' aan jouw verhaal?


    Er is heel weinig aandacht voor het Byzantijnse Rijk en de Varangianen in zo'n beetje alle media, dus wat dat betreft wel anders, maar helemaal nieuw is het ook niet, haha, slechts heel zeldzaam.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2024 - 14:00 ]


    Stenenlikker

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Haha. Het is vooral op de achtergrond, hoor. Maar in mijn wereld zijn alle dieren uitgestorven en de elite eet mensenvlees, waarbij de arbeidersklasse hun eigen lichaamsdelen kunnen verkopen als ze heel desperate zijn. En mijn personages zijn een mix van elite en arbeiders, maar het heeft nog niet de clash opgeleverd waarop ik hoopte omdat er zoveel anders aan de hand is :')


    Interessant wel! Ook al geeft het nog niet de clash die je had gehoopt.
    Ben je van plan om deze ooit uit te geven als het af is eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2024 - 14:44 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Interessant wel! Ook al geeft het nog niet de clash die je had gehoopt.
    Ben je van plan om deze ooit uit te geven als het af is eigenlijk?


    Ja hij staat voor volgend jaar gepland! Dus na SOTY gaat ie offline en doe ik een herschrijfronde. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ja hij staat voor volgend jaar gepland! Dus na SOTY gaat ie offline en doe ik een herschrijfronde. ;p


    Ooeeeeh!!! Dan wacht ik misschien met lezen ^^ Ik vind het veel fijner om op papier te lezen, maar ben wel erg benieuwd na je little insight ook nog. Maakt het toch net iets specialer ofzo, haha.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ooeeeeh!!! Dan wacht ik misschien met lezen ^^ Ik vind het veel fijner om op papier te lezen, maar ben wel erg benieuwd na je little insight ook nog. Maakt het toch net iets specialer ofzo, haha.


    Hehe snap ik! Niets boven een papieren boek. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vanparys schreef:
    De activiteit is weer wat lager, dus ik dacht ik doe er nog eens eentje

    Vraag van de week: Wat is er 'nieuw' of 'anders' aan jouw verhaal?


    Eeeeh ik denk dat in het romance genre weinig nieuw is 😂 Maar ik heb wel na wat research ontdekt dat er weinig verhalen over studenten worden geschreven. En ik heb het idee dat voor de gemiddelde 'chicklit' mijn verhaal iets meer diepgang kent - althans, dat hoop ik, haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Eeh... ingeburgerd kannibalisme? :Y)

    En ik heb zelf nog geen boek gelezen die steampunk en draken combineert maar zal ook al best bestaan xD


    Hhahahahahaha dit kannibalisme werd ook zoooo subtiel in je verhaal opgenomen, ik heb echt twee keer bepaalde stukjes opnieuw gelezen, geweldig hoe normaal het ook voelt als je je verhaal leest ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vanparys schreef:
    De activiteit is weer wat lager, dus ik dacht ik doe er nog eens eentje

    Vraag van de week: Wat is er 'nieuw' of 'anders' aan jouw verhaal?

    Het omgooien van wat mensen denken dat goed is en wat slecht moet zijn. :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LynnBlack schreef:
    (...)

    Hhahahahahaha dit kannibalisme werd ook zoooo subtiel in je verhaal opgenomen, ik heb echt twee keer bepaalde stukjes opnieuw gelezen, geweldig hoe normaal het ook voelt als je je verhaal leest ;p


    Haha jaa, het deed mij heel erg denken aan de voedselindustrie nu. Ik denk dat de mensheid over 200 jaar ook echt gaat denken van, HUH hoe konden jullie dát de dieren aandoen? Net als dat wij dat nu denken van bijvoorbeeld gladiatoren in de arena


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain