• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Grace schreef:
    (...)

    Jammer/lastig he
    want ik weet zelf hoe leuk het is om reacties te krijgen dus wil graag iedereen zijn verhalen lezen en reacties achterlaten.


    I feel that very much hahaha. Er zijn er een aantal die ik wel continu heb bijgehouden, maar ook een heleboel waar ik nog mee moet starten/moet inhalen :')


    help

    RSK schreef:
    (...)

    I feel that very much hahaha. Er zijn er een aantal die ik wel continu heb bijgehouden, maar ook een heleboel waar ik nog mee moet starten/moet inhalen :')


    Ooh ja ik heb ook een kleine poging gedaan, maar ik vind van een scherm lezen sws al onprettig en zodra ik dan een keer één hoofdstuk niet direct lees als ik de melding krijg, ben ik af :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Grace schreef:
    Ik negeer ook trouwens even de 81 meldingen van nieuwe hoofdstukken die door jullie zijn geschreven, want ik wil ze allemaal heel graag lezen maar ken mezelf dan kom ik helemaal niet aan schrijven toe want I have no selfcontrol en ik wil dan alles in één keer lezen 🫣


    Damn haha ik vond 13 al veel xd


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Damn haha ik vond 13 al veel xd


    Haha oeps


    The soul needs autumn.

    De eerste 10 000 woorden zijn geschreven. 🥳


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    De eerste 10 000 woorden zijn geschreven. 🥳


    Goed bezig! Ik zit bijna aan 80k (wat evenveel is als het vampierverhaal waar ik al 10 jaar mee bezig ben)


    help

    RSK schreef:
    (...)

    Goed bezig! Ik zit bijna aan 80k (wat evenveel is als het vampierverhaal waar ik al 10 jaar mee bezig ben)


    Wauw, ook goed bezig!🙌
    Heb je een woorddoel? Of is het een beetje go with the flow?


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Wauw, ook goed bezig!🙌
    Heb je een woorddoel? Of is het een beetje go with the flow?


    Oorspronkelijk zat mijn goal op 70k maar nu kijk ik dus gewoon waar ik uitkom hahaha


    help

    Grace schreef:
    De eerste 10 000 woorden zijn geschreven. 🥳


    Netjes! Heb je ook een doel? Of gewoon lekker schrijven?

    RSK schreef:
    (...)

    Goed bezig! Ik zit bijna aan 80k (wat evenveel is als het vampierverhaal waar ik al 10 jaar mee bezig ben)


    80K 🤩🤩 Lekker bezig zeg. Ik heb vandaag nét niet de 60K aangetikt (nog 170 woorden :'D) maar ik was klaar met een bepaald stuk en het lukte me niet om met een nieuw stuk te beginnen, helaas :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Netjes! Heb je ook een doel? Of gewoon lekker schrijven?



    Mijn doel is 20k, het minium om mee te doen met SOTY.
    Heb 9 maanden over die 10k gedaan 😂


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Mijn doel is 20k, het minium om mee te doen met SOTY.
    Heb 9 maanden over die 10k gedaan 😂


    Hahaha, maar als de deadline nadert wordt het makkelijker om door te pakken, is mijn ervaring 🤭


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    M'n vriend wil een schrijfchallenge met mij doen, dus wie weet dat ik toch nog die 25k ga halen 😂.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ik weet honestly niet of ik het ga redden voor het einde van het jaar.. (zip)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik weet honestly niet of ik het ga redden voor het einde van het jaar.. (zip)


    Wat is je doel en hoe ver ben je? Ik heb zelf besloten dat ik het eventueel 'afraffel' om toch het 'einde' te halen, en dan het verbeter als de deadline verstreken is haha


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Wat is je doel en hoe ver ben je? Ik heb zelf besloten dat ik het eventueel 'afraffel' om toch het 'einde' te halen, en dan het verbeter als de deadline verstreken is haha


    haha uhh.. Nou ik heb een gestructureerd plan en darvan zit ik nu op ongeveer 70%. Maar ik ben sinds deze maand bezig met een schrijfwedstrijd waarin ik voor dec +/- 40k af moet hebben (afhankelijk van hoe lang de story uiteindelijk wordt) om dit op tijd in te kunnen leveren. SOTY deed ik voor de fun en stok achter de deur, maar ik vind die andere schrijfwedstrijd even iets belangrijker dus daar wil ik eerst aan werken en dat af hebben. Maar dan heb ik niet genoeg tijd voor SOTY ben ik bang :$ i wanna do both maar aint got the time :(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.