Caverna schreef:
(...)
Ooh ik heb echt een week geleden de adhd diagnose gekregen haha, helpt dat? Ik word er juist zo neerslachtig van als ik het dan NIET haal en mijn motivatie is dan ook nagenoeg op als ik het gevoel heb dat ik m'n doel tóch niet meer ga halen...
Yea.. thats the downside of it HAHA dan ga je in de zeer bekende downward spiral en freecemode
Still figuring that one out haha. Maar whow! Like, in mijn omgeving krijgen zoveel mensen de diagnose nu. Blijft bijzonder hoelang dat verborgen blijft en later pas ontdekt wordt. Wel heel goed van je dat je die stap hebt gezet, zodat je nu kan kijken wat voor jou werkt. Heel belangrijk! Weetje, het gaat om die dopamine. Al daag je jezelf maar uit tot "ik heb vandaag geschreven" zelfs al is het maar tien woorden en dat je dat dan kan afstrepen. Ik maak daarom om mijn hoofd rustig te krijgen dagelijks lijstjes voor wat ik allemaal moet doen en het afvinken ervan zorgt voor dopamine
aanrader! Het is net als die quote toch: "I hate writing, but I love having written."
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.