• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    Imposter syndrome kicking in...


    me all day every day

    ur doing great though, impostor syndrome is the true impostor trying to be all smug about convincing u that ur an impostor, so u gotta show it that it's just a piece of shit who don't know shit


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    me all day every day

    ur doing great though, impostor syndrome is the true impostor trying to be all smug about convincing u that ur an impostor, so u gotta show it that it's just a piece of shit who don't know shit


    Haha ja ik probeer er schijt aan te hebben :') Probleem is dat ik altijd graag wil dat men mijn personages mag én dat ik een hekel aan conflict heb xD Maar die combinatie maakt mijn personage ineens veel milder en haalt een beetje het conflict uit het verhaal weg haha, en een verhaal is niet bepaald boeiend als alles volgens een leien dakje gaat...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    (...)

    Haha ja ik probeer er schijt aan te hebben :') Probleem is dat ik altijd graag wil dat men mijn personages mag én dat ik een hekel aan conflict heb xD Maar die combinatie maakt mijn personage ineens veel milder en haalt een beetje het conflict uit het verhaal weg haha, en een verhaal is niet bepaald boeiend als alles volgens een leien dakje gaat...


    Ahw no, I get that, mijn personages zaaien soms ook verdeeldheid, maar ik herinner mezelf er dan gewoon aan dat andere mensen andere meningen kunnen hebben en dat dat oké is.

    I might not like Lysanne, but I'm still super curious where her story is going and where the others' story is going. And who knows, misschien vind ik haar verder in het verhaal plots wel leuk (: en dat ik me niet met haar kan identificeren/haar niet zo leuk vind, wil niet zeggen dat ze geen solid personage is; she's flawed and a bit of a mess and needs to work on herself a bit, but that's the fun part of the journey

    IHOPENONEOFTHISOFFENDEDYOUYOUWRITEWELLDONTFEELBADBUTIKNOWTHATSEASIERSAIDTHANDONEBYE


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Ahw no, I get that, mijn personages zaaien soms ook verdeeldheid, maar ik herinner mezelf er dan gewoon aan dat andere mensen andere meningen kunnen hebben en dat dat oké is.

    I might not like Lysanne, but I'm still super curious where her story is going and where the others' story is going. And who knows, misschien vind ik haar verder in het verhaal plots wel leuk (: en dat ik me niet met haar kan identificeren/haar niet zo leuk vind, wil niet zeggen dat ze geen solid personage is; she's flawed and a bit of a mess and needs to work on herself a bit, but that's the fun part of the journey

    IHOPENONEOFTHISOFFENDEDYOUYOUWRITEWELLDONTFEELBADBUTIKNOWTHATSEASIERSAIDTHANDONEBYE


    Zeker niet offended, verre van! (: En het was mijn bedoeling dat Lysanne überhaupt onsympathiek zou zijn dus het slaat eigenlijk helemaal nergens op dat ik het me tóch een beetje aantrek. Dus ik moet dat gewoon loslaten en mijn verhaal schrijven, want dat doe ik in the end toch voor mezelf, maar dat is easier said than done xD

    Maar thanks voor de bemoedigende woorden :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Altijd heerlijk van die momenten dat je spontaan een ingeving krijgt over hoe je iets wil gaan doen. Na like 2 weken nadenken en niet gemotiveerd zijn, kreeg ik ineens de clue over de conclusie van m'n volgende arc ^^

    Nog meer mensen met spontane ingevingen?

    Raiju schreef:
    Altijd heerlijk van die momenten dat je spontaan een ingeving krijgt over hoe je iets wil gaan doen. Na like 2 weken nadenken en niet gemotiveerd zijn, kreeg ik ineens de clue over de conclusie van m'n volgende arc ^^

    Nog meer mensen met spontane ingevingen?


    Jaaa, ik heb op een random wandeling terug van mijn werk beslist dat er ooit draken bestonden stiekem nog steeds bestaan


    help

    Ik heb eindelijk mijn soty ingediend (nu nog het verhaal zelf maken whoops), dus ik hoor eindelijk ook in dit topic thuis :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb eindelijk mijn soty ingediend (nu nog het verhaal zelf maken whoops), dus ik hoor eindelijk ook in dit topic thuis :'D


    Yaaaay, welcomeee! Ik ben zo benieuwd naar je verhaal 😍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Necessity schreef:
    Ik heb eindelijk mijn soty ingediend (nu nog het verhaal zelf maken whoops), dus ik hoor eindelijk ook in dit topic thuis :'D


    Goed bezig, hartstikke welkom hier! Je hebt ook nog even voor het jaar om is ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Necessity schreef:
    Ik heb eindelijk mijn soty ingediend (nu nog het verhaal zelf maken whoops), dus ik hoor eindelijk ook in dit topic thuis :'D


    Yaaay welkom!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Necessity schreef:
    Ik heb eindelijk mijn soty ingediend (nu nog het verhaal zelf maken whoops), dus ik hoor eindelijk ook in dit topic thuis :'D

    Welkom!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat moment dat je ineens bedacht hebt hoe je wilt dat je verhaal tot een climax komt :3 Nu hopen dat m'n personages mee gaan werken, haha!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Dat moment dat je ineens bedacht hebt hoe je wilt dat je verhaal tot een climax komt :3 Nu hopen dat m'n personages mee gaan werken, haha!


    Succes! Ik heb twee climaxen in mijn verhaal en ik zit er even mee in de knoop :')


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Succes! Ik heb twee climaxen in mijn verhaal en ik zit er even mee in de knoop :')


    Lastig. Zelf helpt het me om te wachten op een ingeving, want als ik tijd en ruimte heb, heb ik vaak de minste inspiratie xD Maar goed, dat verschilt per persoon natuurlijk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Dat moment dat je ineens bedacht hebt hoe je wilt dat je verhaal tot een climax komt :3 Nu hopen dat m'n personages mee gaan werken, haha!


    Goodluuuck, you got this! 💪🏻


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'