Caverna schreef:
(...)
Haha ja ik probeer er schijt aan te hebben :') Probleem is dat ik altijd graag wil dat men mijn personages mag én dat ik een hekel aan conflict heb Maar die combinatie maakt mijn personage ineens veel milder en haalt een beetje het conflict uit het verhaal weg haha, en een verhaal is niet bepaald boeiend als alles volgens een leien dakje gaat...
Ahw no, I get that, mijn personages zaaien soms ook verdeeldheid, maar ik herinner mezelf er dan gewoon aan dat andere mensen andere meningen kunnen hebben en dat dat oké is.
I might not like Lysanne, but I'm still super curious where her story is going and where the others' story is going. And who knows, misschien vind ik haar verder in het verhaal plots wel leuk (:
en dat ik me niet met haar kan identificeren/haar niet zo leuk vind, wil niet zeggen dat ze geen solid personage is; she's flawed and a bit of a mess and needs to work on herself a bit, but that's the fun part of the journey
IHOPENONEOFTHISOFFENDEDYOUYOUWRITEWELLDONTFEELBADBUTIKNOWTHATSEASIERSAIDTHANDONEBYE
help