• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    No_Maj schreef:
    Ik: "ik heb hoofdpijn"
    Klasgenoot: "oh hoe komt dat?"
    Ik: "omdat ik jullie weer moet zien."

    I should be nice :')


    Dit klinkt zo als mij


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben te lui om via Ijsselstein naar huis te gaan want ik wil gewoon dood gaan op de bank dus ik kan morgen pas mijn geld op de bank zetten en dan pas bestellen. Oh well 😅


    — Inner peace, it's hard to find. —

    andere mensen zijn niet te vertrouwen!!! wanneer leer je dat nou

    Rot toch op met je opschepperige en belerende gedrag, snertjong. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik haat groepswerk. Vooral met mensen die zo ontiegelijk butthurt doen. Ik wil niet weten wat ze te zeggen hebben, ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet niet niet niet niet niet niet

    Ik wil gewoon weer in bed liggen en helemaal NIETS doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    OMG!! papperig rijst <3
    mama u so sweet

    Mood


    Caution first, always.

    Kan school weer beginnen aub.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb opeens een waanzinnig idee voor SOTY maar ben bang om mee te doen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Laryanue schreef:
    (...)

    Heel herkenbaar..
    Nou heb ik met 20 abo's op zich niets te klagen, maar af en toe zie je dan van die verhalen verschijnen die nog niet eens zijn begonnen en dan al veel meer abo's en reacties hebben dan jij. Al zijn dat dan meestal 1D verhalen of verhalen die in de spotlight worden gezet^^

    Hear, hear.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jerboa schreef:
    Ik heb opeens een waanzinnig idee voor SOTY maar ben bang om mee te doen.

    waaRRRROM vind ik oudere mannen aantrekkelijker dan "jongens" 😂😂😂😂

    Laryanue schreef:
    (...)

    Heel herkenbaar..
    Nou heb ik met 20 abo's op zich niets te klagen, maar af en toe zie je dan van die verhalen verschijnen die nog niet eens zijn begonnen en dan al veel meer abo's en reacties hebben dan jij. Al zijn dat dan meestal 1D verhalen of verhalen die in de spotlight worden gezet^^

    Haha ja ik heb meestal ook rond de twintig abo's, alleen dan krijg je soms alleen maar op de eerste twee hoofdstukken reacties en daarna is het silence. Wel jammer though, maar ja haha. Ik blijf toch wel schrijven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bruhhh ik wil weer Graves heten (no_chears)


    Caution first, always.

    Dit geeft me echt zoveel stress, ugh.
    Als die positie lukt bij mijn vorige stagebedrijf zou dat zo geweldig zijn, maar ik heb zero info en het is buiten mij om dus ik weet geeneens wie dan mijn stagebegeleider wordt. Straks is het een MA die ik helemaal niet mag. :x
    Maar als het niet lukt dan moet ik binnen een maand een stage zien te vinden. STRESS. For the love of god, geef me die stageplek.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )