• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Kawasaki schreef:
    waaRRRROM vind ik oudere mannen aantrekkelijker dan "jongens" 😂😂😂😂

    "Jongens" lijken al snel op fuckboi's


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn lichaam en brein voelen nog steeds kapot ugh, maar de paniekaanvallen zijn iig opgehouden.


    Happy Birthday my Potter!


    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 16:19 ]


    This ain't no place for no better man.

    Ik voel me echt niet lekker :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bryant schreef:


    This


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor mijn assessment van morgen..

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 16:23 ]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    hahahah school

    dood me gewoon.ajb svp


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan er echt niet tegen als mensen eten. The sound.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SHIT IK KNOEI ALLEMAAL DUBBEL FRIS OVER MIJN LAPTOP!

    Oeh vanavond worstenbrood en appelbollen. ^^


    <3

    jonge hjb is
    je moet overal commentaar op hebben
    als je ruzie wilt scheld me gelijk uit.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 16:48 ]

    Oké, nieuwe instelling: dit wordt vast een trainwreck waarbij ik met mijn mond vol tanden sta en als ik me daar alvast op voorbereid dan zag ik het iig aankomen

    (Aka doe mij alsjeblieft niet dit ding aan waar je me face to face op een wip gaat beoordelen (twee dingen waar ik vreselijk nerveus van word) zonder dat ik precies (of zelfs maar ongeveer, eigenlijk) weet wat er wordt verwacht, want ik kan zo bijna niets voorbereiden zonder gewoon het hele ding te doen?? en dat kan letterlijk niet want ik dacht dat het punt juist was om goedkeuring te krijgen voor je onderwerp halp ik ben niet goed genoeg hierin om dit te improviseren)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik blijf me erover verbazen hoe asociaal, brutaal en lui mensen kunnen zijn.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    Ik blijf me erover verbazen hoe asociaal, brutaal en lui mensen kunnen zijn.

    hahahahhaa sorry.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay, dit is de meeste teleurstellende en kutste verjaardag ooit. En dat had dan moeten opgeheven worden door een geweldig weekend, maar het was niet zoals mijn verwachtingen waren.
    I keep letting myself down by having too much and too high hopes. Ik denk dat ik gewoon beter langzaam moeten verdwijnen, want ik kan niet eens blij zijn.


    Deep inside, I've never felt alive