• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:

    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-Rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana-xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [mijn topics. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    zoow ty


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (zullen we gwn de hele tijd stemmen wie er uit gaan tot de finale dan stemmen we wie er gaat winnen bijv.)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Maar dat is zo onaardig. Ik vond op de winnaar stemmen een stuk gezelliger klinken...)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet nu even stoppen, anders worden mijn ouders gek -xxx-)


    Happy Birthday my Potter!

    xMockingjayy schreef:
    [mijn topics. ]


    El Diablo.

    Dawn

    Na er zeker van te zijn dat Vincent en Julie voor zichzelf kunnen zorgen, ga ik op pad. Ik vind het heel fijn om even van mijn twee bontgenoten los te zijn. Ze zijn heel aardig, maar ik voel me verstikt, wetend dat ik ze als ik wil winnen ooit een keer dood zal moeten laten gaan en dat wil ik niet.
    In mijn hoofd zing ik een liedje. De tributen kunnen overal zijn dus over hard zingen lijkt mij in deze positie niet zo verstandig. Wanneer ik een vogel hoor, kijk ik omhoog. Tussen het bladerdek zie ik hem zitten. Helemaal alleen zonder iemand om voor hem te zorgen, of hem te beschermen.
    Met gemak schiet ik hem uit de lucht en vang hem op. Hij is nog lekker dik ook. Ik wil de vogel net in mijn tasje stoppen als ik iemand achter mij hoor.


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ugh, dat lopen ging echt niet goed.
    Maar ik moet wat eten hebben.
    Ik had alleen beter een andere weg moeten nemen, want nu sta ik met Dawn voor me.
    Jep, mijn officiële dood..


    El Diablo.

    [omg ik ging alles teruglezen en zag dat Ryan de jongen uit mijn district is. Verradeerr..]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    'Jillana...' Strompelend en hulpeloos staat ze voor mij. Ze weet zich duidelijk geen houding te geven en ik weet ook niet precies wat ik moet doen. Haar vermoorden zou het hele plan in de war brengen en dat zou een domper voor alle beroeps zijn. Met wat geluk zouden er zelfs een paar omkomen. Ik besluit dat ik haar net als vorige keer niet kan doden. Nog niet.
    'Dus, wat wilde je nu doen?'


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik haal mijn schouders op, en kijk haar aan.
    Ik leun tegen de boom aan, elke seconde langer dat ik op die voet sta doet het meer pijn. Even kijken, hoe moet nu nog aan eten komen?


    El Diablo.

    Dawn

    Ik besluit maar verder te gaan met vogels zoeken en probeer ondertussen een gesprek met haar te beginnen. Ik vraag mij altijd af hoe een beroeps hier terecht komt. Ik kan het mij haast niet voorstellen dat ze vrolijk naar het podium rennen om zich als vrijwilliger aan te bieden.
    'Dus, heb je je werkelijk als vrijwilliger aangeboden?'


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik zucht, 'eerder gedwongen' mompel ik.
    Als ze nou echt denken dat careers dit voor hun lol doen hebben ze het fout.
    Nouja, de meeste worden gedwongen.
    Anderen doen het echt omdat ze het leuk vinden.


    El Diablo.

    Dawn

    Ik bestudeer het gezicht van mijn tegenstander. Ze is duidelijk niet blij dat ze hier zit en eigenlijk valt het mee hoe sadistisch ze is nu ze niet zoveel meer kan.
    'Dus ze hebben je gedwongen om je aan te bieden als vrijwilliger? Wat naar.' Rot Hongerspelen, schiet er door mij heen. Ik zeg het niet hardop. Als ik hier levend vandaan wil komen, kan ik het Capitool nu beter nog maar niet boos maken. Als ik win kan ik mijn prijsgeld misschien zelfs wel gebruiken om de achtergebleven familieleden te steunen. Zou de president dat goed vinden?
    'Ik kan je er niet minder door verafschuwen, maar ik kan je er wel beter door begrijpen,' mompel ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    'Als je de hele waarheid achter de careers wil, hoor ik het wel' zeg ik, en kijk weer naar de grond.
    Ach, ik kan het beter zeggen.
    Wat maakt het uit?
    Ik ga toch dood..


    El Diablo.