• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    ruzie maken met mensen is gewoon tegen mijn mensheid in 😂

    Occamy schreef:
    Okay, dit is de meeste teleurstellende en kutste verjaardag ooit. En dat had dan moeten opgeheven worden door een geweldig weekend, maar het was niet zoals mijn verwachtingen waren.
    I keep letting myself down by having too much and too high hopes. Ik denk dat ik gewoon beter langzaam moeten verdwijnen, want ik kan niet eens blij zijn.

    *hugs tight* you're still an awesome princess, it's okay to have hopes, it will be okay c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah, ik wil zoo graag Narnia gaan oefenen op de piano, maar mijn vader speelt nu...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Pickett schreef:
    (...)
    *hugs tight* you're still an awesome princess, it's okay to have hopes, it will be okay c:

    Thank you hun


    Deep inside, I've never felt alive

    Nieuwe cosplay binnen yes yes yess


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    Nieuwe cosplay binnen yes yes yess

    Welke? c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Murasakibara schreef:
    (...)
    Welke? c:


    Dazai. ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Plisetsky schreef:
    (...)
    hahahahhaa sorry.

    Dat ging niet over jou

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 17:54 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Occamy schreef:
    Okay, dit is de meeste teleurstellende en kutste verjaardag ooit. En dat had dan moeten opgeheven worden door een geweldig weekend, maar het was niet zoals mijn verwachtingen waren.
    I keep letting myself down by having too much and too high hopes. Ik denk dat ik gewoon beter langzaam moeten verdwijnen, want ik kan niet eens blij zijn.


    :c
    Je kunnen verheugen op dingen is juist fantastisch, dus geef dat alsjeblieft niet op. Ik vind het zo naar voor je dat het allemaal zo slecht uitpakte dit weekend, bleh. Hopelijk komt er ooit nog een kans om dat in te halen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    onder de deken is het te warm, en zonder weer te koud.
    bruh lichaam make a choice.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Dat ging niet over jou

    i know maar dat ben ik alle drie wel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kunikida schreef:
    (...)

    Dazai. ;D

    OML. Ik heb m'n Nakajima *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    per keer dat we boerenkool eten gaan er 20 dagen van mijn leven

    ):

    Murasakibara schreef:
    (...)
    OML. Ik heb m'n Nakajima *-*


    Ik kom je opzoeken met mijn cos. :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Thuis


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.