Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
Zocht voor de lol op "beroep schrijver" en vond het toch wel leuk hoe ze aangaven hoeveel een auteur precies kan verdienen:
Van € 5 tot € 11.790.686.
(Het gaat hier om Rowling.)
Zo lief.
Ik had super ruzie hier en toen zei Marv dat ik wel naar hem mocht komen.
Tja, als hij niet so ver woonde. En anders wil ik er best wonen, maar of zijn moeder daar zo vrolijk van wordt. Zijn zus woont geloof ik ook nog thuis en die is zwanger, dus ja. Ik gun ze liever de ruimte voor de kleine jongen als die er straks is.
TLC is zo verslavend. Zit ik om 2:00 op de bank huiswerk te maken met een programma over groeistoornissen op de achtergrond. Totaal okay. Ik moet eigenlijk slapen, damn.
but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )