• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    En toen was ik ineens 21. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik hier nu blij van wordt of iets. Ik weet het niet...

    /Ik heb echt zin om te huilen, want dit weekend was leuk, maar toch was het ontzettend stressvol en heel kut.


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    En toen was ik ineens 21. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik hier nu blij van wordt of iets. Ik weet het niet...

    /Ik heb echt zin om te huilen, want dit weekend was leuk, maar toch was het ontzettend stressvol en heel kut.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    dus qing morgen weer school en wat doe jij the night before om half één 's nachts


    yeah you know een zelfmoordgedicht schrijven
    iedereen doet dat toch :W

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 0:29 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zocht voor de lol op "beroep schrijver" en vond het toch wel leuk hoe ze aangaven hoeveel een auteur precies kan verdienen:
    Van € 5 tot € 11.790.686.
    (Het gaat hier om Rowling.)

    Shoutout to Megan because without her I wouldn't even know what to do — ever.


    Ik moet echt slapen. Rip ritme.

    Krolock schreef:
    Ik moet echt slapen. Rip ritme.

    Dit elke keer tot ik telkens besef dat ik geen ritme heb


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hanscom schreef:
    Shoutout to Megan because without her I wouldn't even know what to do — ever.


    Shh. I love you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zo lief.
    Ik had super ruzie hier en toen zei Marv dat ik wel naar hem mocht komen.
    Tja, als hij niet so ver woonde. En anders wil ik er best wonen, maar of zijn moeder daar zo vrolijk van wordt. Zijn zus woont geloof ik ook nog thuis en die is zwanger, dus ja. Ik gun ze liever de ruimte voor de kleine jongen als die er straks is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aw, het normale Q ziet er zo deprimerend uit nu ik helemaal die kerstachtergrond gewend was. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TLC is zo verslavend. Zit ik om 2:00 op de bank huiswerk te maken met een programma over groeistoornissen op de achtergrond. Totaal okay.
    Ik moet eigenlijk slapen, damn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat was een van de vuilste dingen die ik ooit las. Jeez. Totally weirded and grossed out


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nop I AM NOT READY.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahaha, ik heb les om kwart over 1 en slaap nog niet hahahaha waar is de suicide smiley


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Plisetsky schreef:
    Nop I AM NOT READY.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."