• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Weer een onvoldoende. Maar ten minste wel een duidelijk beter cijfer dan de vorige keer, dus er is in ieder geval vooruitgang. Maar godverdomme wat baal ik!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nogmaals: Wil iemand ook met mij een Weerwolven van Wakkerdam - Quizlet editie maken?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Nogmaals: Wil iemand ook met mij een Weerwolven van Wakkerdam - Quizlet editie maken?


    Dat is echt heel leuk tbh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Scribe schreef:
    Nogmaals: Wil iemand ook met mij een Weerwolven van Wakkerdam - Quizlet editie maken?


    Nooit een online versie gemaakt maar lijkt me leuk (:

    // 'This game isn't for girls. They will fall out since it's hard and you'll get wiped every few days or even hours.'
    Me:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik: "ik heb hoofdpijn"
    Klasgenoot: "oh hoe komt dat?"
    Ik: "omdat ik jullie weer moet zien."

    I should be nice :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom krijg ik altijd 's nachts pas inspiratie om te schrijven? Mijn ritme is in deze vakantie zwaar verstoord en morgen moet ik toch echt weer naar school..


    What's meant to be will find it's way

    realistisch gezien weet ik dat het allemaal vast wel oké zal zijn, want het is letterlijk één college morgen, maar mijn gevoel blijft zich afvragen of het niet gemakkelijker zou zijn om gewoon, idk, met mijn studie te stoppen en naar roemenië te verhuizen en in een vuilnisbak te gaan wonen naast cookiemonster


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is Trump toch ook een zielig mannetje

    Square schreef:
    realistisch gezien weet ik dat het allemaal vast wel oké zal zijn, want het is letterlijk één college morgen, maar mijn gevoel blijft zich afvragen of het niet gemakkelijker zou zijn om gewoon, idk, met mijn studie te stoppen en naar roemenië te verhuizen en in een vuilnisbak te gaan wonen naast cookiemonster


    Cookiemonster woont in Roemenië?
    (denk overigens maar niet dat ie koekies met je delen gaat. Ik denk eerder dat je hem huur in de vorm van koekjes moet betalen als je naast m komt te wonen. Dat wordt veel koekjes bakken (cat) )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ok, in wat voor groepsgesprek ben ik nu weer terecht gekomen? O_O


    Stenenlikker

    Vandaag precies twee jaar mn rijbewijs lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben ik de enige die na het plaatsen van een nieuw hoofdstuk altijd helemaal overenthousiast Quizlet tachtigduizend keer opnieuw opent, wachtend op reacties en ook minstens zo'n tweehonderd keer klikt op 'gelezen' om te zien wie het allemaal al hebben gezien?


    What's meant to be will find it's way

    Het moment waarop je met je vader in de auto zit, je de hik krijgt en hij zegt dat hij je wel even kan laten schrikken. Ik zat vijf minuten op mijn hoede naast hem in de auto. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Laryanue schreef:
    Ben ik de enige die na het plaatsen van een nieuw hoofdstuk altijd helemaal overenthousiast Quizlet tachtigduizend keer opnieuw opent, wachtend op reacties en ook minstens zo'n tweehonderd keer klikt op 'gelezen' om te zien wie het allemaal al hebben gezien?

    Nope, doe ik ook haha. Alleen het is meestal nogal disappointing haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Nope, doe ik ook haha. Alleen het is meestal nogal disappointing haha.


    Heel herkenbaar..
    Nou heb ik met 20 abo's op zich niets te klagen, maar af en toe zie je dan van die verhalen verschijnen die nog niet eens zijn begonnen en dan al veel meer abo's en reacties hebben dan jij. Al zijn dat dan meestal 1D verhalen of verhalen die in de spotlight worden gezet^^


    What's meant to be will find it's way