• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Kunikida schreef:
    (...)

    Ik kom je opzoeken met mijn cos. :3
    Yassss. Doen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Plisetsky schreef:
    (...)
    i know maar dat ben ik alle drie wel.

    nah, dit ging over mensen in de bieb.
    eerst halen ze een hele boekenkast overhoop, dan pakken ze stapels met boeken, dan besluiten ze dat ze die boeken niet willen lezen en vervolgens krijg ik die stapels boeken in m'n handen gedrukt; 'hier ruim ff op'. En dan lopen ze weg voordat ik er nog wat op kan zeggen 😂. Ik zie jou dat nog niet zo doen wahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    nah, dit ging over mensen in de bieb.
    eerst halen ze een hele boekenkast overhoop, dan pakken ze stapels met boeken, dan besluiten ze dat ze die boeken niet willen lezen en vervolgens krijg ik die stapels boeken in m'n handen gedrukt; 'hier ruim ff op'. En dan lopen ze weg voordat ik er nog wat op kan zeggen 😂. Ik zie jou dat nog niet zo doen wahaha

    je weet niet cccccccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    je weet niet cccccccc:

    als je van plan bent om zo tegen iemand te doen; don't, het is niet cool en het wordt niet gewaardeerd.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lol. Normaal geef je geen ene flikker om me maar als ik zeg dat het eten teveel is loop je te zeiken dat ik meer moet eten. Dat werkt alleen maar tegenstrijdig eh pap. -.-'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zorro is echt mijn grootste childhood crush. Still is though lol.

    Dat gevoel dat je met iemand praat en denkt: ik ben zo zat van sociale interactie, maar je hebt het niet met andere mensen... En diep van binnen weet je dat je gewoon heel erg zat van die ene persoon bent, maar je hebt geen reden en dus voel je je een verschrikkelijk persoon...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dit is cuuuuute. c:



    &Maltezers, yummm. En vanavond stokbrood kruidenboter, yummm. c: Maar ik moet ook nog gaan schilderen, oops.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je gaat zo hard buizen deze week.....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil zo graag slapen en niet meer wakker worden.


    Ik heb echt de helft van mijn bord op maar ik zit zo vol...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heel erg leuk dat jullie me als "one of the dudes" beschouwen, maar ik blijf wel een klein meisje en een vuist tegen mijn bovenarm of een klap op mijn schouder waardoor ik bijna omval heb ik toch liever niet :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    Heel erg leuk dat jullie me als "one of the dudes" beschouwen, maar ik blijf wel een klein meisje en een vuist tegen mijn bovenarm of een klap op mijn schouder waardoor ik bijna omval heb ik toch liever niet :')


    Gewoon terugslaan. Dan houden ze wel op c;


    Happy Birthday my Potter!

    Als je deze spoiler leest, graag gedaan voor je tijd verpesten of dankjewel dat het je je boeit.

    oké dus eerst werd het huis uitgegooid, omdat ik geen hetero ben, en zodra ik thuis was moest ik maar ineens hetero worden. Nu twee jaar later is er geen fuck veranderd, alleen dat je me erger haat. Je haat moslims, je haat homo's, je haat transgenders, je haat basically iedereen die zichzelf durft te uiten. En nee ik mag geen mannenkledig dragen, en 'meisje meisje kleding' kopen helpt gewoon niet oké. En nee ik wil niet vriendinnen worden met de populairdere meisjes van mijn klas, ik heb prima vrienden gemaakt, en wat dan nog dat het bijna allemaal jongens zijn. Wow verbasingwekkend dat jongens niet alleen om te neuken zijn hè? En je ziet ze toch alleen maar als, even heel mooi in jouw woorden omschreven,"hopeloze gamerlosers". Laat me godverdomme met rust, ik ben allang je dochter niet meer zo. Alleen jij staat me in de weg om te doen wat ik wil. En nu is het zover dat ik over mijn studie mag nadenken, en filosofie mag ik al van het lijste afstrepen, want dat wil je niet hebben. Ik moet in de zorg werken net zoals jij. Ik wil dat niét! Weetje ik ben de perfecte omschrijving van iemand, die jij haat. Ik ben geen hetero, ik ben geen 'meisjemeisje', veel vrienden van mij zijn moslims, en terwijl ik dit huilend typ vraag ik me af of ik nog wel welkom hier ben, of ik me we thuis voel. Ik ben gewoon weer terug bij af, twee jaar geleden. En iK weet dat ik straks weer naar de slaap pillen, alcohol en alles wat slecht en kut is grijp. Maar toe maar, breng me maar naar de psycholoog, het probleem ligt tenslotte bij mij.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I hate when people take things of me, without asking. Atleast have the guts to ask me; so I can give you a capital NO in the face.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya