• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Ik heb een 6.7 voor een Praktische Opdracht voor Maatschappijleer waar ik - door PWS - 2 dagen aan heb gewerkt. Me loves.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En nu al mijn kamer schoongemaakt (nouja moet alleen mijn prullenbak nog legen oeps) en kleding opgeruimd (en ik kwam tot de conclusie dat ik té veel kleding heb en te weinig kledinghangers) en gedoucht, en dan mag ik zo beginnen met het afbreken van alle kerstdingen. Dat is dan weer minder. :')
    But first, breakfast.

    Sevs poging om aardig te doen hahahahaha.


    Happy Birthday my Potter!

    I would really like to die now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik durf gewoon niet mijn mail te openen omdat ik bang ben voor de reactie van die docent..


    This ain't no place for no better man.

    IK WIL NIET VANDAAG. Zo dat is er ook weer uit. Nu doorbikkelen tot vanavond 11 uur en dan naar bed.


    The truth is out there.

    Wat. Ik ben pas 45 min op mijn stage? Het voelt alsof ik er al 2 uur ben. Dit gaat een laaaaaange dag worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "People would think you are up to something"
    Duh they're up to no good. *rolls eyes*


    Happy Birthday my Potter!

    Seriously: SHUT THE FUCK UP
    'Ja graag zo snel mogelijk'

    DENK JE NIET DAT IK NIET AL GENOEG STRESS HEB EIKELS


    I'M SO SHITTY CRINGY, DO NOT ANNOY ME


    Deep inside, I've never felt alive

    O my fucking God, elk moment kan nu het cijfer online komen en ik ben zo ongelooflijk zenuwachtig! Laat het plies een voldoende zijn, of op z'n minst een duidelijk vooruitgang met het vorige cijfer! Alles beter dan even hoog of nog lager. Ik wil zo graag die voldoende, ik hoop er zó zó zó op. Ik weet dat de kans klein is dat het een 6,6 of hoger is en ik mijn vorige cijfer ermee ophaal, maar alles beter dan het cijfer van de vorige keer.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Go Lils! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Een uur verder en de hele kamer is leeg. Ik mis alle lampjes en versieringen nu al. :')

    haha. ja. wat voor tijden heeft een amerikaanse high-school? waarom moet ik zo perfectionistisch zijn en alles voor mezelf opschrijven?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    time to get a life


    i put the fun in funeral

    ik heb nu al drie keer geweigerd zo'n fucking vragenlijst in te vullen want het is zo kut om je gevoel onder ogen te moeten zien
    en nog kutter als je geen flauw idee hebt van hoe je je überhaupt voelt