• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Waarom word ik nu wakker?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    Waarom word ik nu wakker?


    this is me

    oja SCHOOL :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    neee
    neee
    ohgod nee
    school
    haaat aan leven

    TWEE UREN WISKUNDE OPEENVOLGEND ZONDER PAUZE FML


    Heaven is a place that we all have

    Ennnnnnn de trein valt uit. Natuurlijk ook alleen net diegene die ik moet hebben :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh, door mijn gebrek aan overzicht soms, moet ik woensdag werken, terwijl ik dan een toets heb... Maar niemand kan, want iedereen zit dan nog op school.


    Stenenlikker

    Mag ik al naar "huis"?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    boys turn into horrible people when you don't give them the love they think they deserve


    i put the fun in funeral

    aisthesis schreef:
    neee
    neee
    ohgod nee
    school
    haaat aan leven

    TWEE UREN WISKUNDE OPEENVOLGEND ZONDER PAUZE FML

    ik had vorig jaar dit rooster:
    Wiskunde
    wiskunde
    pauze
    wiskunde
    gym
    pauze
    wiskunde
    wiskunde
    :'c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    weet iemand uit welke anime dit is?



    i put the fun in funeral

    Fuck die mensen die hier nu werken in huis. Ze hebben het warme water en de stroom er af gehaald om hun ding te kunnen doen. Alleen water is er gezegd, moederneukers. Het boeit me niet dat jullie je werk moeten doen, blijf gewoon van mijn stroom af! 🖕

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 10:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    weet iemand uit welke anime dit is?



    ik heb het even voor je opgezocht
    the Berserk

    oke weetje ik ben echt klaar met ziek zijn. help mij laat mij beter worden

    Mijn vriend heeft gelijk. Ik wind me teveel op om de domste dingen.
    Gister riep hij ook ineens hakuna matata, omdat ik weer eens helemaal door bleef praten over slechte dingen. Fml.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 10:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kawasaki schreef:
    (...)
    ik heb het even voor je opgezocht
    the Berserk


    thank you!


    i put the fun in funeral

    Of ik ben dom hoor, maar vroeger met techniek op school is mij uitgelegd dat er binnen een huis verschillende stroomgroepen bestaan. Waarom sluiten ze dan niet gewoon de groep uit waar zij mee bezig zijn? Dan kan ik boven op mijn laptop zitten en blijft mijn mobiel volgeladen. Meh.

    Ik heb vette hoofdpijn, omdat ze hier al sinds 7.30 zijn en ik moet ook nog naar stage. Kutleven.

    En ik ben best wel overprikkeld door alle geluiden hier. Het is geen moment stil.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 10:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.