• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Ik heb al geen zin meer om morgen te gaan. Serieus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is fijn om alles vol te plannen, want dan heb ik geen tijd om mij slecht te voelen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Festivaltickets zijn te duu- Guns N' Roses is headliner op TW classic. Droom aan diggelen, examens tot 26 juni. I cry


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik ben minder dan een halfjaar verwijderd van mijn diploma maar na zeven jaar op de middelbare school heb ik oprecht geen enkele fucking motivatie meer over whatsoever iemand geef me alsjeblieft een peptalk want ik wil gewoon stoppen en huilen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ik ben minder dan een halfjaar verwijderd van mijn diploma maar na zeven jaar op de middelbare school heb ik oprecht geen enkele fucking motivatie meer over whatsoever iemand geef me alsjeblieft een peptalk want ik wil gewoon stoppen en huilen


    Ik heb het ook gedaan en na zeven jaar heb ik mijn tweede diploma gehaald en je kan het go go go go go *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat? Dat meen je niet! Wat is dit voor nonsense?

    //
    Ik ben nog steeds echt verbaasd wtf :'D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:57 ]


    This ain't no place for no better man.

    OMFG, IN FEBRUARI NAAR JESUS CHRIST SUPERSTAR MET TED NEEDLEY EN IK BEN AL FAN SINDS IK KON LOPEN, OMGGGGG
    Also, dit is de eerste keer in jaren dat ik iets met mn moeder ga doen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 23:27 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Na twee uur slaap wakker worden door nachtmerries — heerlijk. Wedden dat ik niet meer in slaap kom voor de rest van de nacht en morgen een Hel wordt?


    waarom moet gij alles echt fucking persoonlijk nemen


    echt ik word gek van uw jaloezie en sarcastische antwoorden op het minste dat IK een beslissing neem in MIJN leven
    ik had gezegd dat ge u niet moest moeien en wat doet gij
    u moeien of course ge bent niet eens m'n moeder en die zou zoiets zelfs niet doen
    das echt zo typisch u
    dus ge hoeft echt niet verbaasd te zijn dat ik pissed op u ben

    t'en va.

    edit: lol dialecten rant HAHA

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 23:39 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké. Ik heb geld om een volledige Kenma Kozume cosplay te kopen, maar ik zal - again - geen cos maatje er voor hebben. Dat is toch wel van; meh. Maar Kenma... ik twijfel maar ik wil hem heel graag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ook echt alleen ik kan twintig euro kwijtraken :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Niet eerlijk hoe je reageerde

    My nose is weird. 😞


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wtf is die piep die ik al een paar dagen lang op random momenten hoor...?


    Stenenlikker

    Ik begin weer de lelijke dingen van mijn lichaam op te noemen dus het is maar tijd om te slapen zodat ik niet meer aan dit lelijke lichaam hoef te denken. Adios.


    — Inner peace, it's hard to find. —