• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Ik wil netflix kijken maar ofc. word er weer gegamed. Heel. het. weekend. lang. Ik wil Degrassi kijken okay!?!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik krijg echt pijn in m'n buik bij het idee dat morgen school weer start.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jerboa schreef:
    Ik krijg echt pijn in m'n buik bij het idee dat morgen school weer start.


    This ain't no place for no better man.

    Kunikida schreef:
    Ik wil echt aan mijn JJ werken maar like ik kan niks.

    heey, ik heb eventjes gekeken naar undercut-wigs en je kan heel veel tutorials voor Levi Ackerman (?) vinden - sinds die ook een undercut heeft. Misschien kan je die video's gebruiken voor de wig voor JJ?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jerboa schreef:
    Ik krijg echt pijn in m'n buik bij het idee dat morgen school weer start.


    sssht ontkenningszone


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    sssht ontkenningszone


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dikke cravings bc of period. FML.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ...

    Plisetsky schreef:
    (...)
    heey, ik heb eventjes gekeken naar undercut-wigs en je kan heel veel tutorials voor Levi Ackerman (?) vinden - sinds die ook een undercut heeft. Misschien kan je die video's gebruiken voor de wig voor JJ?


    Heb er wel eentje gevonden waar ze van 2 wigs 1 maken en dat geeft wel een mooi effect. Iemand wilt me daar ook wel bij helpen dus dat ga ik waarschijnlijk doen, maar dat betekend dat ik er nu niets aan kan doen. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    (...)

    Heb er wel eentje gevonden waar ze van 2 wigs 1 maken en dat geeft wel een mooi effect. Iemand wilt me daar ook wel bij helpen dus dat ga ik waarschijnlijk doen, maar dat betekend dat ik er nu niets aan kan doen. :c

    Oooh nice! Good luck alvast!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Anti-fucking-social. Don't make eye-contact.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ever have that feeling that you just don't give a shit anymore but you should because you're young but you just literally want to scream untill you die? yes. same.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw thanks...

    Sigh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jerboa schreef:
    Ik krijg echt pijn in m'n buik bij het idee dat morgen school weer start.

    ik ben morgen vrij muhaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt