• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    omg, sommige mensen zijn zo voorspelbaar en met sommige mensen bedoel ik Inge, ik wist dat je Yuri on ice keek sinds ik er voor het eerst van hoorde.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    omg, sommige mensen zijn zo voorspelbaar en met sommige mensen bedoel ik Inge, ik wist dat je Yuri on ice keek sinds ik er voor het eerst van hoorde.

    Yuri on Ice is de shit tho c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tatooine schreef:
    omg, sommige mensen zijn zo voorspelbaar en met sommige mensen bedoel ik Inge, ik wist dat je Yuri on ice keek sinds ik er voor het eerst van hoorde.

    "en met sommige mensen bedoel ik Inge" ook echt, marleen je bent goud


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    "en met sommige mensen bedoel ik Inge" ook echt, marleen je bent goud



    Dank je, dank je


    Rest in Peace, Son of Gondor

    hoe maak je iemand duidelijk dat je hem leuk vindtttt oh god normaal helpt alcohol me altijd maar deze keer wil er eens geen one night stand van maken you knoooow for real

    niet te obvious-leuk maar ook niet like vrienden-leuk hahahaha ik faal hier enorm in en ik ga zo hard op m'n bek gaan dat voel ik al want mensen stellen serieus al vragen manman


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ikwilditnietok.


    26 - 02 - '16

    Tatooine schreef:
    omg, sommige mensen zijn zo voorspelbaar en met sommige mensen bedoel ik Inge, ik wist dat je Yuri on ice keek sinds ik er voor het eerst van hoorde.


    Marleen, oh mijn gOD, ik viel bijna van mijn bed van het lachen, halp

    Het is zeer waar, though. Ik denk niet dat ik hier ook maar een enkel tegenargument op kan verzinnen, want, ik bedoel, happy gay kunstschaatsers en een hond. Ik vind het meer dan oké om daar voorspelbaar over te zijn, gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Marleen, oh mijn gOD, ik viel bijna van mijn bed van het lachen, halp

    Het is zeer waar, though. Ik denk niet dat ik hier ook maar een enkel tegenargument op kan verzinnen, want, ik bedoel, happy gay kunstschaatsers en een hond. Ik vind het meer dan oké om daar voorspelbaar over te zijn, gosh.


    Aan de ene kant ben ik zeer trots op mezelf dat ik je bijna van je bed kon laten vallen, aan de andere kant ben ik blij dat het bijna was. En? Is het goed? Moet ik het kijken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    (...)

    Aan de ene kant ben ik zeer trots op mezelf dat ik je bijna van je bed kon laten vallen, aan de andere kant ben ik blij dat het bijna was. En? Is het goed? Moet ik het kijken?


    JA. JA HET IS GOED. (bloos)

    Het is wel een anime, dus daar komen wat typische anime trekjes bij kijken (en in iedere competitie is er altijd één heel creepy schaatser met een vreemde relatie met zijn ex of zus? maar die is zo over the top creepy dat het eigenlijk meer amusant is dan iets anders), maar het ship is 100% canon en ze steunen elkaar en een jonge andere schaatser en er is een hond en een tissuedoos die lijkt op een hond zonder goede reden en ze doen wat interessante dingen met genderrollen en er zijn een hoop erg mooie schaatsvoorstellingen waarbij ik weinig snap van het commentaar dat er wordt gegeven maar die desondanks heel gaaf zijn om te kijken, yay. En iedere aflevering is maar twintig minuten en er zijn negen afleveringen, dus je zou het binnen drie uur allemaal gekeken kunnen hebben. Of je het ook echt moet kijken is aan jou, maar ik zou het met een hoop enthousiasme aanraden. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    WOW, wat, het is al december?! Ergens ben ik super confused en teleurgesteld, omdat ik eigenlijk helemaal niet per se heel veel zin heb ik de feestdagen en mijn verjaardag, zoals andere jaren en het voelt alsof ik allemaal dingen die vroeger belangrijk voor me waren en waar ik superenthousiast van werd aan het kwijtraken ben :c Aan de andere kant: ik heb echt superveel zin in het kerstconcert, dus daar kan ik wel naar uitkijken! c:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    It's beginning to look a lot like Christmas...


    kindness is never a burden.

    Ga ik naar het werkcollege dat ik niet heb voorbereid of ga ik nog even slapen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay, made up my mind. Ik ga naar dit werkcollege, maar ik skip vanmiddag mijn extra vak, omdat ik nog veel moet doen voor andere, belangrijkere vakken. The pressure D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol, ik kan amper lopen van de rugpijn en jij verwacht ook nog dat ik naar school ga? Ha ha ha, wat een giller.

    Vanaaaaavooond. Spannend.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •