• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdeneerste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.



    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 13:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    WAAROM vinden mensen het nodig om perse op de sporen te lopen?


    What would Emma do?

    Alsjeblieft geen heel holland bakt spoilers na vanavond haha ik ben gp aan het kijken


    i put the fun in funeral

    Vandaag was echt een verschrikkelijke dag. Morgen wordt beter, I know it.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Aaaah zoveel schaamtegevoelens omdat ik naar trashy Nederlandse rap luister. De enige soort muziek die ik echt uit mijn leven dacht te hebben verbannen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Shania, jij smerige hypocriet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    TWD S2 spoiler

    Noooo, Dale mag niet dood O: O: O:


    / Waarom reageert ie nu weer niet? Laat me niet zo in spanning zitten, please..

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 21:27 ]

    Puh. Mooi niet, stommerikken.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 21:32 ]

    Dear brain,

    MAKE UP YOUR MOTHAFUCKING MIND.
    I LIKE THAT GIRL BUT AS SOON AS SHE DOESN'T ANSWER FOR LIKE A SPLIT SECOND YOU START BUSTIN OUT YOUR CONSPIRACY THEORIES THAT SHE DOESN'T LIKE ME AND THAT SHE DID 9/11.

    NO.


    Heaven is a place that we all have

    update ik heb noG VEEL MEER HAAR AFGEKNIPT ik ben nu officieel iemand die haar fUCKING HAAR AFKNIPT met trillende handen en een bonkend hart in plaats van goed omgaan met haar stress

    aan de andere kant ben ik hier verrassend goed in en staat dit kapsel me nog best goed?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    update ik heb noG VEEL MEER HAAR AFGEKNIPT ik ben nu officieel iemand die haar fUCKING HAAR AFKNIPT met trillende handen en een bonkend hart in plaats van goed omgaan met haar stress

    aan de andere kant ben ik hier verrassend goed in en staat dit kapsel me nog best goed?


    welke haar is bezittelijk voornaamwoord in deze context en welke is het object


    Heaven is a place that we all have

    wat betekent het als iemand je een verzoek om badoo stuurt


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    wat betekent het als iemand je een verzoek om badoo stuurt


    Chatverzoek?
    Dat ze met je willen praten denk ik? ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    update ik heb noG VEEL MEER HAAR AFGEKNIPT ik ben nu officieel iemand die haar fUCKING HAAR AFKNIPT met trillende handen en een bonkend hart in plaats van goed omgaan met haar stress

    aan de andere kant ben ik hier verrassend goed in en staat dit kapsel me nog best goed?


    Foto?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Overkill schreef:
    wat betekent het als iemand je een verzoek om badoo stuurt


    je bent een scheur tussen ons universum en een alternatief universum wat dus betekent dat je je eigen magnetisch veld hebt. je hebt aantrekkingskracht. want er zijn andere universums met meer dimensies als de deze.

    conclusie: je bent een scheur tussen ruimte en tijd waardoor je het magnetisch veld enorm verstoort. alas, je hebt aantrekkingskracht.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 21:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    weet niet of het een goed idee was om mijn beste vriend uit te nodigen voor mijn uni-verjaardagsdiner omdat een andere vriendin hem niet mag om begrijpelijke redenen.. maar i want them both there ):


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted