• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bonafide schreef:
    diet:
    ]ijskoffie
    koffie
    wijn
    wijn
    wijn
    wijn
    wodka met wijn (huh)
    koffie met wodka
    quiche
    heel veel water


    vertel me hoe wodka met wijn smaakt

    witte wijn? rode wijn? wijn-wodka ratio?

    asking for a friend


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat is hij toch een lieverd, zelfs als ik me downright shit voel is hij er voor me.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hmm, politie bellen? Ze zijn vuurwerk aan het afsteken namelijk..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inferno tomorroooooowww


    26 - 02 - '16

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 20:46 ]


    i put the fun in funeral

    "Dat wist ik niet."
    "Dat is omdat ik het je niet verteld hebt."
    Misschien moet je eens leren inzien dat je vrienden ergens wel om je geven, Leah, misschien moet je ze wat meer vertellen in plaats van die oninteressante zever die je altijd uitslaat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kys.

    Je leven is ook zo zwaar :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet dat ik je de volledige vrijheid had gegeven om in te stemmen in dit, maar ik ben stiekem toch heel erg blij dat je mij dit toelaat te doen.


    Take me to wonderland

    Feels like coming home. (bloos)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Feels like coming home. (bloos)


    Oh de nostalgie D:


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Oh de nostalgie D:


    Ik zag dat een panelshow die hij presenteert en ik al lang volgde niet meer door hem gedaan wordt en ik begon haast spontaan te huilen. Dus ter ere van het einde van dat hoofdstuk...


    What would Emma do?

    Fuck het, ik ga bellen. Er lopen hier wel mensen met honden buiten, net als mijn katten. Straks doen ze die beesten wat aan of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Owacht. Ik heb geen vriendje meer, amper vrienden, en m'n eigen moeder flikkert me van facebook af. Kan echt wel janken nu. Het is al erg genoeg dat ik overal voortdurend wordt buitengesloten, dit kan er ook nog wel bij.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 20:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    AiLaikHeda schreef:
    Fuck het, ik ga bellen. Er lopen hier wel mensen met honden buiten, net als mijn katten. Straks doen ze die beesten wat aan of zo.


    Ik zou ook bellen. Ik denk dat mijn dieren een hartaanval zouden krijgen. Ik snap ook niet waarom mensen zich daarmee bezig houden...


    What would Emma do?