• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Suuuuuushi en nooooodles. Mijn hemel <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Farewell, happy feelings


    26 - 02 - '16

    Ik heb het punt bereikt waarop ik mijn leerwerk naar morgen heb uitgesteld. Ik heb vaker tentamens nodig, ik heb nog nooit zoveel nuttige dingen op één dag gedaan. :')

    Dit wilde ik al heel lang zeggen, maar er was nooit een geschikt moment voor.

    My head just hurts so much


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fijn dat ik een beetje rust heb nu ahhh


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben mijn kamer in Utrecht kwijt. Lol. Whatever. Ik vind wel een nieuwe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik ben mijn kamer in Utrecht kwijt. Lol. Whatever. Ik vind wel een nieuwe.


    Kan je die gast niet gewoon aangeven bij de politie? Ik vind het toch een mooi voorbeeld van poging tot oplichting en chantage...


    Happy Birthday my Potter!

    Je kan niet zonder meer voor de makkelijke weg gaan en vervolgens doen alsof de aanvullende regels voor die makkelijke weg niet bestaan en dus de rest van je groepje met de gebakken peren laten zitten omdat er. Niets. Van. Klopt.


    She's imperfect but she tries

    Devinsport schreef:
    (...)

    Kan je die gast niet gewoon aangeven bij de politie? Ik vind het toch een mooi voorbeeld van poging tot oplichting en chantage...

    Ben ik al mee bezig inderdaad, ik ben al naar een ombudsman gestapt en ga het sowieso niet hierbij laten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    A) Zoveel van wat ze zei in dat college sloeg nergens op dat het me echt niet meer verbaast dat blijkbaar een hele groep studenten heeft geklaagd dat ze niets snappen van het vak, want hoe moet dat ook, op deze manier
    B) Ik wil eigenlijk gewoon beginnen met leren nu, maar ik heb nog ander huiswerk, ugh
    C) Dit weekend is dat familieding dat het hele weekend duurt en ik heb geen zin (bonte avond zijn woorden die mij kippenvel bezorgen) en ik ben nogal bang dat al mijn motivatie voor studeren daarna vervlogen zal zijn, dubbel ugh
    D) Bonusronde voor driedubbel ugh: het lijkt erop dat ik verkouden begin te worden en ik was begin dit blok al twee weken ziekig, dus serieus, het is wel weer genoeg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lizor schreef:
    (...)
    Ben ik al mee bezig inderdaad, ik ben al naar een ombudsman gestapt en ga het sowieso niet hierbij laten.


    Goed zo *O* *O* *O*


    Happy Birthday my Potter!

    hoi motivation is very high, almost done with my comic outlines (wohoo)

    Lizor schreef:
    Ik ben mijn kamer in Utrecht kwijt. Lol. Whatever. Ik vind wel een nieuwe.


    Ik wens ze veel succes met het vinden van iemand als ze op deze manier met hun huurders omgaan. :')


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik wens ze veel succes met het vinden van iemand als ze op deze manier met hun huurders omgaan. :')

    Ze gaan alleen zo met hun huurders om als je de 250,- weigert te betalen en hen niet zomaar de wet laat overtreden.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 16:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.