• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb door twee wekkers heen geslapen. Lol.


    26 - 02 - '16

    Heb ik eindelijk een kamer in Utrecht, moet ik ineens 250 aan administratiekosten gaan betalen en dan ook nog borg. How about no.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik droomde dat ik in Disneyland werkte. Why can't this be real

    Haha ik voel me zo dood oid


    26 - 02 - '16

    Oh lol, people fail. Blijkbaar mogen makelaars die kosten helemaal niet vragen aan huurders, het staat zelfs in de krant. Toch maar even vriendelijk gemaild dat ik gewoon de kamer wil, maar geen extra kosten ga betalen. U can suck your dick, asshole. Een beetje geld aftroggelen, wtf.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 10:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Helemaal nergens zin in vandaag


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Altijd iets god damn it


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga deze dag zo goed besteden. Heerlijk de hele dag gamen, er bestaat niets dat beter is.

    Lukken is best een raar woord

    Ik word gek van dat gehammer +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik HAAT deze maatschappij. Meneer het staat IN. DE. WET. dat het niet toegestaan is om administratie kosten in rekening te brengen bij mij. Ik heb al zo'n tien mails gestuurd met goed onderbouwde bronnen en letterlijk de wet en het enige wat u terug stuurt is "als je het niet betaald krijg je de kamer niet". GO FUCK YOURSELF. Ik stap naar de fucking rechter and I'm not even fucking kidding. Ik ga geen 250,- betalen omdat jij een fucking contract uit moet printen, print dan op fucking goedkoper papier. Seriously, I. WILL. RUIN. YOU.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Seizoen 5 van Teen Wolf is spannend o.o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lizor schreef:
    Ik HAAT deze maatschappij. Meneer het staat IN. DE. WET. dat het niet toegestaan is om administratie kosten in rekening te brengen bij mij. Ik heb al zo'n tien mails gestuurd met goed onderbouwde bronnen en letterlijk de wet en het enige wat u terug stuurt is "als je het niet betaald krijg je de kamer niet". GO FUCK YOURSELF. Ik stap naar de fucking rechter and I'm not even fucking kidding. Ik ga geen 250,- betalen omdat jij een fucking contract uit moet printen, print dan op fucking goedkoper papier. Seriously, I. WILL. RUIN. YOU.


    Daarom moet je het ook vermijden om via makelaars te gaan huren. Je kunt langs het huis gaan waar de kamer wordt verhuurd en daar vragen naar de contactgegevens van de huisbaas. Dan kun je bellen en zeggen dat je interesse hebt in de kamer. Betaal je alleen borg. :Y)

    // Niet. Genoeg. Koffie.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bloodbath schreef:
    (...)

    Daarom moet je het ook vermijden om via makelaars te gaan huren. Je kunt langs het huis gaan waar de kamer wordt verhuurd en daar vragen naar de contactgegevens van de huisbaas. Dan kun je bellen en zeggen dat je interesse hebt in de kamer. Betaal je alleen borg. :Y)

    // Niet. Genoeg. Koffie.

    Hm, dat is nog wel een goed idee. Ik ben al langs het huis gegaan trouwens en zij hebben mij geaccepteerd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *O**O**O*


    26 - 02 - '16