• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Liefde voor het feit dat alle High School Musical liedjes op Spotify staan :3

    YOU CAN BET ON ME!


    Deep inside, I've never felt alive

    'Kan je dan alsnog even zeggen of je het kwijt kan of niet?'
    Wat is er niet duidelijk aan 'ik wil mijn geld bewaren voor het lesgeld dat ik moet gaan betalen' dat ik een bericht ervoor stuurde?
    En dan moet je helemaal niet thuis langskomen en me dan hetzelfde vragen, NEE IS NEE! Snap je dat niet?
    Beetje raar ook dat een 38 jarige man bij zijn nichtje komt vragen om honderden euro's en niets terugbetaald. How about minder uitgeven en meer werken en sparen? Als ik zou leven op jouw manier zou ik ook binnen een week door 1000 euro heen zijn...

    Twinkle, twinkle little star, I will hit you with my car.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    * kijkt om de 5 minuten of episode 3 er al op staat *

    Tja, ik heb toch niets beters te doen...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Plzz plzplzplzzzz give me the tickets
    Ik wil ze zo graag live zien ;-;

    Need anger management much? Wanneer komt mijn verdomde pakketje eraan. Meestal zijn ze snel, maar het duurt nu echt verdomde lang. :W

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 13:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet legit leren voor één tentamen, en wat doe ik? Ja... het hele huis schoonmaken. Uitstelgedrag noemen we dat.

    Siriusly hou je aan de planning. Een half uur geleden zouden we weg gaan maar nu wordt t pas over een half uur? Dan staan we dik in de file. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    i'm bored to death als iemand me zou willen toevoegen op snapchat voor nog meer details over mijn spannende leven
    > anyonebutsarah


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    i'm bored to death als iemand me zou willen toevoegen op snapchat voor nog meer details over mijn spannende leven
    > anyonebutsarah

    heb toch niets beters te doen. Ahum.
    @draculea

    Dit college is saai muh

    Edit: Er zijn serieus mensen weggelopen tijdens de pauze. Wauw.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 14:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Bonafide schreef:
    i'm bored to death als iemand me zou willen toevoegen op snapchat voor nog meer details over mijn spannende leven
    > anyonebutsarah


    Ik ga je toevoegen, dus niet verschieten als je plots een onbekende achternaam ziet staan. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TEO weer downloaden en de tijd doden tot Skyrim Special Edition uitkomt, <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm exciteeed! Vanavond krijgen we een nieuw familielid erbij. (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    Cool, geen wifi. Gelukkig zit ik aan de kabel en heb ik wel internet (: