Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
'Geen idee, ik weet eigenlijk niet wie Elsa is.' Oh wauw, daar kom je ver mee.... Ik pak mijn flesje rum weer op, die Graham had hem gepakt, de sherrif. De stomme Noodle die mij lekker bewusteloos op de grond liet liggen! 'Weet jij eigenlijk waar de Sherrif heen is gegaan?' ik schrik even op uit mijn gedachten, oh ja, ik was nog met iemand. "Nou hij liep weg, naar Regina volgens mij..." zeg ik langzaam, "Maar ik ben niet zeker, het boeit me gewoon niet wat hij gaat doen, saaie gast..."
Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
'Auw, rotkind.' siste hij waardoor ik grijns, het deed pijn, yay! 'Ach lief kind, je hebt al laten merken dat je niet te vertrouwen bent dus helaas...' ik deed een stapje naar voren, nee joh, je meent het, ik niet te vertrouwen? 'Maar natuurlijk kan ik er voor zorgen dat je aan mijn kant komt.' zwarte mist kwam om hem heen waar hij in verdween, ik deed langzaam een stapje naar achter, wat was hij van plan? De mist verplaatste zich in de cel en even later stond hij voor me, zijn hand stak hij in mijn borstkast waardoor ik even schokte, auw? Snel trok hij mijn hart er weer uit en verdween weer in de mist waardoor hij achter de tralies terug kwam. 'Nu ben je van mij, nu zou ik je kunnen overleveren aan die dames.' hij grijnsde. 'Ach was je lieve pappie hier nou maar, die had je wel beschermd.'
"Van jouw?" zeg ik en grijns, "Dacht het niet!" ik loop een stukje naar hem toe, "Ik zal nooit van jouw zijn..." mijn handen glijden naar de tralies, "En waarom zou je me willen hebben, dat klinkt zo Nasty..."
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]