• Ik heb net even mijn abonnementenlijst goed opgeruimd, en heb er nu nog maar dertien over. Omdat dit redelijk weinig is, én een ongeluksgetal, vraag ik hier om wat stories te dumpen. Plaats hier meteen ook verhalen die je kent (maar niet van jezelf zijn) die aan mijn eisen voldoen. Zo krijgen we ook eens stories te zien waarvoor normaal nooit reclame wordt gemaakt.

    Ik heb wel wat eisen, omdat ik gewoon een erg beperkte verhalensmaak heb:

    - Het móét een Harry Potter-fanfictie zijn
    - Géén Draco Malfoy-lovestory (dus niet met een onbekend meisje, maar ook geen Drarry, Dramoine en alles met Draco)
    - Liefde mag, natuurlijk, maar er moet behalve een koppeltje ook nog een andere verhaallijn zijn, om het nog spannend te houden
    - Geschreven in normaal ABN (dus geen MSN-taal, smileys of onjuiste interpunctie)

    Het liefste met nog niet zoveel hoofdstukken, maar dat hoeft niet. Voor de mensen onder ons die het nogsteeds niet doorhebben na mijn eisen: ik lees dus geen onbekende personen, One Direction, Justin Bieber, Tokio Hotel, Hongerspelen of iets in die geest. Alleen Harry Potter. Waarom? Ik zei al, ik heb een ontzettend eentonige en beperkte verhalensmaak. Don't judge me, daar kan ik niets aan doen.
    Slashes zijn ook van harte welkom, zolang er maar geen 16+ in voorkomt (of er wordt boven het hoofdstuk gemeld dat het 16+ is, dan kan ik dat gewoon overslaan). Geen uitzonderingen op die regel.
    Ook Severus Snape stories liever niet, tenzij het met Lily is of gewoon helemaal geen romance.

    Dit zijn een hoop eisen, ik weet het, maar ik hoop dat er tóch een paar zijn die me zullen bevallen. Alvast ontzettend bedankt!

    Oh, en voor mensen die zelf ook nog wat leesvoer zoeken: ik schrijf zelf aan een Remus/Sirius slash.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oke, maar ik kan je dus niet verder helpen
    ik ken wel een heel goed verhaal alleen One direction komt er wel in voor, niet als hoofdpersonen maar toch


    None

    Wow wow wow. Een hoop eisen. I can't help you...


    Everything Is Impossible

    Ik ga binnenkort een verhaal op quizlet zetten dat een Harry Potter - fanfictie is

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 16:53 ]


    Physics is awesome

    Nou ik heb wel 2 HP verhalen, maar das zo'n Draco mens geval verhaal (het is niet echt een love story ofz) Het heeft dus gewoon een normaal verhaallijn die ik zelf bedacht heb en heel spannend is :3 Maar ja, je zei duidelijk, "GEEN DRACO" :'D Helaas kan ik je dus ook niet verder helpen. Toch veel succes met het zoeken naar leuke verhalen. Als ik iets vind dan zal ik het hier posten voor je. :3

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 13:14 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik heb een George Weasley verhaal. Het gaat wel over liefde, maar er is ook nog een andere verhaallijn die weer spannend. Hij heeft nu 35 hoofdstukken, maar ze zijn nooit zo lang. Dus ik denk dat je er wel redelijk snel doorheen kan lezen. Anders kijk je maar ff bij het verhaal en zie maar of je het wat vind. :$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Sorrie, ik wou mijn story dumpen, tot ik zag dat jij Jip was! :p
    Maar voor mensen die toch wel interesse krijgen in wat ik wou dumpen:





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 17:41 ]

    mag het engels zijn?
    Zoja, ikzelf ben ook net geabboneerd op deze

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 17:41 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood