Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
'Dat is zeker goede info, dat zou ik graag willen weten.' Hij kijkt me aan. 'Je geheim is veilig bij mij.' ik haal diep adem, ik hoor hem niet te vertrouwen! Niet dat ik dat doe echt heel erg doe, maar hij heeft iets van Rumple in zich en Rumple breekt nooit zijn deals...
"Ik heb de vloek uitgesproken..." zeg ik langzaam maar niet zacht, "Ik wou me bewijzen tegen over mijn vader, die er nu niet is want jij bent er nu, dus nu tegenover jouw..." ik besluit het gedeelte van, ik wou je verslaan, vermorzelen en zelf The Dark One worden even achter me te houden, niet het slimste wat je kan zeggen tegen The Dark One. Ook de reden van de vloek vertel ik ook maar niet 100%, dat ik The Dark One wil worden maar dan op een andere manier, niet een vervloekte manier zegmaar.
Ik tover de uitgescheurde bladzijden van het boek tevoorschijn, het boek dat ik aan Quinn en Elsa had meegegeven, "Dit is de soort vloek..." ik gaf het niet aan The Dark One maar hou het stevig vast. Misschien, stel je voor dat ik The Dark One zelf kon verslaan, dat ik machtiger zou kunnen worden... Mijn hoofd borrelt al een heel plan, of nee, eerst Regina, of nee, eerst The Dark One. Als hij me vertrouwd geef ik hem de armbanden, hij zou het nooit bij mij omdoen want ik hoor bij hem, Quinn en Elsa hebben er iets mee gedaan, ik vertrouw ze niet. Dus als ik The Dark One alles laat doen met de armbanden dan kan het zijn dat we ze gebruiken met ons gezamenlijk doel zegmaar of dat ze echt niet te vertrouwen zijn en het op The Dark One zijn uitwerking geeft...
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]