Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
'Je hebt geen idee hoe het is om een stiefmoeder te hebben,' zegt Moon met trillende stem, oh nee, gaan we emotioneel doen?
'Het is afschuwelijk. Ik haat haar. Mijn hele leven stortte al in toen mijn moeder op mijn twaalfde stierf, en dan komt er ook nog zo'n trut die mijn vader probeert te verleiden.' Ze is even stil terwijl ik haar neutraal aankijk, denkt ze serieus dat ik medelijden met haar moet gaan krijgen? Want dan heeft ze het mis, iedereen heeft problemen, ik heb ook mijn eigen problemen. 'Ik mis mijn moeder,' zegt ze zacht. 'Soms... Soms heb ik het gevoel dat ik niet eens kan ademhalen, zo mis ik haar.' ik blijf haar emotieloos aankijken, waarom zou ik de banden willen gebruiken tegen mijn vader? Weet iemand daar een antwoord op behalve ikzelf? Weet überhaupt iemand wat er bij mij thuis aan de hand is? Volgens mij weet niemand dat, niemand weet de waarheid. 'Maar jij hebt geen idee hoe dat is.' mijn blik ging van emotieloos naar woedend, ze trok te snel conclusies. "Jij weet helemaal niets van mij, jij zou nooit kunnen zeggen of ik weet wat je bedoelt!" zeg ik woedend terwijl ik op haar af kwam lopen, "Je trekt te snel conclusies dearie... Niets is wat het lijkt..." op dat moment ging de deur van de winkel van mijn vader open waardoor ik opkeek, 'Jo, ik moet je aan iemand voorstellen, volgens mij heb je eigenlijk geen tijd...' ik zuchtte geregeerd, "Opdozen Rebel..." zeg ik terwijl ik op de toonbank leun, "Ik heb het inderdaad druk en dat persoon ken ik, Hendrik, de zoon van Regina..." zeg ik snel, ik had hem een keer gezien in het boek, "Ik heb met belangrijke dingen bezig dus alsjeblieft, ga weg..." ik kijk haar rustig aan, please luister naar me.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]